מעבדה לתיקון אייפון

מעבדה לתיקון אייפון

המעבדה המקצועית היא מרכז השירות הגדול בישראל לתיקון טלפונים חכמים. אנו נותנים אחריות מורחבת על כל סוגי התיקונים ואפשרות לשדרוג VIP: איסוף והחזרה של המכשיר עד בית הלקוח או העסק בפריסה ארצית. המעבדה המקצועית מאפשרת לבעלי טלפונים חכמים בישראל ליהנות משירות תיקונים ברמה הגבוהה ביותר בעולם. אנו עובדים עם מספר רב של לקוחות פרטיים, כמו גם חברות וארגונים גדולים במשק הזקוקים לשירותי תיקון "מהיום להיום".

היתרון שלנו הוא אפשרות לתיאום בדיקה בחינם. לקוח שאינו מעוניין לתקן את המכשיר לאחר הבדיקה וקבלת הצעת המחיר אינו מחויב בתשלום. הנציגים שלנו שמחים לעמוד לרשות בעלי טלפונים חכמים ומבינים את האחריות של טיפול במכשירים כמו אייפון, גלקסי ועוד.

היתרון של מעבדת תיקונים

מעבדה לתיקון אייפון היא למעשה הגוף היחיד שרשאי לטפל במכשירים טכנולוגיים מן הסוג הזה. בניגוד למרכזי שירות אחרים, מעבדה לתיקון אייפון מתרכזת במכשירים המיוצרים על ידי חברת אפל ומספקת שירות דרג ג' ודרג ד'. המשמעות של דרגים אלו באה לידי ביטוי בתיקונים ברמת הרכיב על הלוח. מי שאינו בקיא בתחום המעבדות והתיקונים לא תמיד מבין את החשיבות של רכיבי הלוח במכשירי אייפון השונים, לכן אנו עומדים לרשות הלקוחות מהרגע הראשון ועד שהתיקון מסתיים.

הטכנאים המוסמכים שלנו הם בעלי ידע, הכשרה וארגז כלים מגוון לטיפול ותיקון אייפון. מעבדה לתיקון אייפון עם ניסיון כמו שלנו יכולה להרשות לעצמה לתת ללקוחות מחירים נוחים והוגנים. אנו עורכים מבצעי השקה ללקוחות חדשים ומזמינים גם אתכם להגיע לפגישת ייעוץ לא מחייבת. אם אתם סובלים מתקלות חוזרות ונשנות באייפון, הגיע הזמן לבצע טיפול חד פעמי: צרו קשר בהקדם עם נציגי המעבדה המקצועית ונעמוד לרשותכם בכל רגע.

 

מעבדה לתיקון אייפון עד הבית