תיקון אייפד 4

רק במעבדה המקצועית תיהנו משירות תיקונים יעיל ומשתלם גם בדרג ג' וד'. אנו בין המעבדות היחידות בארץ המוסמכות לספק תיקונים מן הסוג הזה, הבאים לידי ביטוי ברמת הרכיב על הלוח. בזכותנו כבר לא צריך להוציא הון תועפות על רכישת מחשבי לוח חדשים לאחר תקלות נפוצות או בעיות בלתי צפויות. מי שמעוניין לבצע תיקון אייפד 4 יכול להגיע אל המעבדה המקצועית, לתת את המכשיר לבדיקה בחינם ורק לאחר מכן להחליט כיצד להמשיך.

בנוסף, נציגינו זמינים עבור הלקוחות במשך 24 שעות ביממה עם שירות טלפוני ושירותי VIP. אנו עובדים עם חברת הייטק בפריסה ארצית ועם ארגונים ציבוריים המשתמשים במכשירי אייפד 4 על בסיס יומי. הטכנאים שלנו הם בעלי הסמכה בשירות תיקון אייפד ויש לנו את הרקע הדרוש על מנת לספק מבצעים מיוחדים ללקוחות חדשים.

מה מיוחד באייפד 4?

חובבי אפל מכירים היטב את התכונות של אייפד 4 ואת החידושים שהוא מציע. ראשית, מדובר על מחשב לוח המייצג נאמנה את הדור הרביעי בסדרת האייפדים של אפל. המשמעות היא דגש על עיצוב מרשים, פונקציונאליות נוחה ועשרות מחוות חדשות בטכנולוגיית מולטי טאצ'. שנית, הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה כוללת למעלה מ-200 שיפורים. האייפד הרביעי כולל מסך רטינה רב מגע, תאורת LED אחורית וזכוכית מבריקה. יש לו סוללת ליתיום פולימר נטענת המחזיקה מעמד 10 שעות ונטענת דרך יציאת USB או מתאם חשמל.

במעבדה המקצועית יודעים לפתור את כל הבעיות הנפוצות של אייפד 4. אנו מציעים ללקוח שירות אמין מהרגע הראשון ועומדים לרשותו בכל שאלה. אם יש לכם תקלות במכשיר, טפלו בהם במהירות באמצעות תיקון אייפד 4 דרך הטכנאים המוסמכים של המעבדה המקצועית.

תיקון אייפד נוסף:

 

תיקון אייפד 2

תיקון אייפד 3

תיקון אייפד מיני

תיקון אייפד AIR

072-242-2229

מחפש מעבדה לתיקון סלולר מקצועית ואמינה ? הפסיק לעבוד , אין קליטה , החלפת מסך מהיום לא צריך לחפש - המעבדה המקצועית לתיקון טלפונים מציעה שירות תיקונים ייחודי לאייפון שלך

072-242-2229
שאלות ותקלות נפוצות
לכמה זמן אלי להיפרד ממכשיר הסמארטפון שלי בעת תיקון במעבדה?
אנו מתקנים 90% מהתקלות במקום תוך חצי שעה המתנה, לעיתים ישנם תקלות בדרג ד' הדורשות דיאגנוזה ארוכה יותר, ועל הלקוח להשאיר את המכשיר זמן ממושך יותר.
האם החלקים שלכם מקוריים? אמרו לי שאין כזה דבר חלקים מקוריים
אכן כן, במעבדה המקצועית אנו מחזקים חלקים מקוריים כמו כן ללקוחות שמעוניינים לחסוך בעליות התיקון. אנו מפעם לפעם נציע חלקים חליפים (תואמים) . כמובן אנו תמיד ממליצים על חלק מקורי.
האם אתם נותנים שירות בכל הארץ?
השירות של המעבדה המקצועית הוא הינו בפריסה ארצית עד בית הלקוח, התקשרו עכשיו ואנו נשלח אלייך שליח מידית לאיסוף המכשיר למעבדה.
מה עלי לעשות עם המכשיר שלי נפל למים?
כבו את המכשיר ורוצו מידית למעבדה, כלל אצבע האומר שברגע שיעבור זמן , נזק המכשיר יגדל והסיכוי להציל את המכשיר קטן. כמו כן עלויות התיקון גדלות. לכן כאשר קורה נזק מים הישמעו להוראות אלו. ואולי מכשירכם יזכה להזדמנות שניה.
האם הבדיקה במעבדה עולה כסף?
התשובה היא לא, אנו כחלק מהשירות מציעים ללקוחותינו שירות בדיקה בחינם ע"י טכנאי מוסמך. הטכנאי יבדוק את תקינות המכשיר, לאחר מכן הלקוח יקבל דיאגנוזה מקיפה הכוללת את כל התקלות שנמצאו במכשיר והצעת מחיר. הלקוח יבחר האם ברצונו לתקן את המכשיר.
האם אני יכול לקבל שירות עד הבית?
אנו מציעים ללקותינו שירות VIP עד בית הלקוח, השירות כולל איסוף המכשיר תיקון וחזרה בפרסיה ארצית.
כמה עולה לתקן את המכשיר?
מחיר סופי לתיקון המכשיר אפשר לקבל רק לאחר בדיקת טכנאי מעבדה, אנו יכולים לתת הערכת מחיר אך איננו יכולים לדעת מראש את עלות התיקון , לכן אנו מציעים בדיקה בחינם.