תיקון אייפון בת ים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תיקון אייפון בבת ים

תושבי בת ים יכולים להפסיק לחפש אחר מרכזי שירות לתיקון אייפון: המעבדה המקצועית מפעילה מסלולי הצטרפות ייחודיים עבור בעלי אייפון בכל רחבי הארץ ומציעה תנאים שאי אפשר להתחרות בהם. אנחנו במעבדה המקצועית מבינים היטב את הצרכים של תיקון אייפון בת ים. יש לנו שליחים המגיעים עם שירות VIP עד בית הלקוח או העסק, אנו מתחייבים מראש לעמידה בלוח זמנים וכל אחד מהטכנאים שלנו עובר הסמכה מקיפה לפני טיפול במכשיר של לקוח.

רק עם המעבדה המקצועית תקבלו אחריות מורחבת של 90 יום לכל חלק שהוחלף. מוקד השירות הטלפוני שלנו פתוח עבור תושבי בת ים במשך 24 שעות ביממה, בעוד הסניף שלנו פעיל 6 ימים בשבוע ובשעות נוחות במיוחד. יש לנו ניסיון של למעלה מ-200,000 תיקונים בפריסה ארצית והמעבדה שלנו פועלת בהתאם לתקנים המחמירים ביותר בעולם.

התכונות המשותפות לכל דגמי אייפון

מכשירי אייפון מיוצרים על ידי חברת אפל במטרה לשרת את הלקוחות לאורך שנים רבות. אפשר לראות בבירור כיצד כל דגמי האייפון שומרים על קו אחיד של עיצוב מרשים, פונקציונאליות מגוונת ונתוני חומרי יוצאי דופן. התקלות הנפוצות במכשירי אייפון יכולות להיות קשורות אל מערכת הקלט (מסך מגע, כפתור השתקה, עוצמת קול, מיקרופון, כפתור השהיה ולחצן בית), אך מערכת ההפעלה (iOS), הסוללה או המסך. הדבר החשוב הוא לזהות היטב את מקור הבעיה ולהשתמש בחלפים מקוריים על מנת לטפל בה.

המעבדה המקצועית הופכת את בת ים לחלק בלתי נפרד ממשפחת הלקוחות המרוצים. צרו קשר עם אחד מנציגנו ובואו לקבל הצעת מחיר על תיקון אייפון בת ים והסביבה. בררו דרכנו לגבי תיקון אייפון בת ים ותוכלו למצות את הפוטנציאל של האייפון.

 

כתובת המעבדה : פתח-תקווה – קריית אריה

רחוב: שמשון 5 בניין A – מגדלי אולימפיה מעל בנק הפועלים
קומה ראשונה .
חנייה חופשית
שעות פעילות : ימים א' – ה' בין השעות 10:00 עד 18:00
ימי ו' משעה 9:00 עד 13:00

לפרטים נוספים ופתיחת קריאת שירות חייגו: 072-242-2229
לדף צור קשר הכולל מפה – לחץ כאן

 

 

לתיקון אייפון בערים נוספות:

 

תל אביב
פתח תקווה
חולון
ראשון לציון
מודיעין
כפר סבא
רעננה
הוד השרון
רמת השרון
רמת גן
בני ברק
הרצליה
גבעתיים
ירושלים
כפר שמריהו

 
072-242-2229

מחפש ביטוח לאייפון ? הפסיק לעבוד , אין קליטה , נשבר המסך מהיום לא צריך לחפש - המעבדה המקצועית לתיקון אייפון מציעה שירות תיקונים ייחודי לאייפון שלך

072-242-2229
שאלות ותקלות נפוצות
לכמה זמן אלי להיפרד ממכשיר הסמארטפון שלי בעת תיקון במעבדה?
אנו מתקנים 90% מהתקלות במקום תוך חצי שעה המתנה, לעיתים ישנם תקלות בדרג ד' הדורשות דיאגנוזה ארוכה יותר, ועל הלקוח להשאיר את המכשיר זמן ממושך יותר.
האם החלקים שלכם מקוריים? אמרו לי שאין כזה דבר חלקים מקוריים
אכן כן, במעבדה המקצועית אנו מחזקים חלקים מקוריים כמו כן ללקוחות שמעוניינים לחסוך בעליות התיקון. אנו מפעם לפעם נציע חלקים חליפים (תואמים) . כמובן אנו תמיד ממליצים על חלק מקורי.
האם אתם נותנים שירות בכל הארץ?
השירות של המעבדה המקצועית הוא הינו בפריסה ארצית עד בית הלקוח, התקשרו עכשיו ואנו נשלח אלייך שליח מידית לאיסוף המכשיר למעבדה.
מה עלי לעשות עם המכשיר שלי נפל למים?
כבו את המכשיר ורוצו מידית למעבדה, כלל אצבע האומר שברגע שיעבור זמן , נזק המכשיר יגדל והסיכוי להציל את המכשיר קטן. כמו כן עלויות התיקון גדלות. לכן כאשר קורה נזק מים הישמעו להוראות אלו. ואולי מכשירכם יזכה להזדמנות שניה.
האם הבדיקה במעבדה עולה כסף?
התשובה היא לא, אנו כחלק מהשירות מציעים ללקוחותינו שירות בדיקה בחינם ע"י טכנאי מוסמך. הטכנאי יבדוק את תקינות המכשיר, לאחר מכן הלקוח יקבל דיאגנוזה מקיפה הכוללת את כל התקלות שנמצאו במכשיר והצעת מחיר. הלקוח יבחר האם ברצונו לתקן את המכשיר.
האם אני יכול לקבל שירות עד הבית?
אנו מציעים ללקותינו שירות VIP עד בית הלקוח, השירות כולל איסוף המכשיר תיקון וחזרה בפרסיה ארצית.
כמה עולה לתקן את המכשיר?
מחיר סופי לתיקון המכשיר אפשר לקבל רק לאחר בדיקת טכנאי מעבדה, אנו יכולים לתת הערכת מחיר אך איננו יכולים לדעת מראש את עלות התיקון , לכן אנו מציעים בדיקה בחינם.