תיקון אייפון ברמת גן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


תיקון אייפון ברמת גן

המעבדה המקצועית פותחת את שעריה בפני לקוחות פרטיים או עסקיים באיזור רמת גן וגוש דן. רק עם מעבדה ברמה גבוהה יכולים לקוחות במרכז להבטיח שירות מהיר ויעיל עבור כל סוגי התיקונים.

בעלי אייפון בגוש דן כבר לא צריכים לעמוד בפקקים ולסבול מהיעדר מקומות חניה. אפשר פשוט לתאם שירות VIP מול המעבדה המקצועית ולקבוע זמן איסוף והחזרה עבור תיקון אייפון. השירות אידיאלי עבור מי שמחפש אחר תיקון אייפון ברמת גן, אך מתאים כמובן גם ללקוחות במקומות אחרים. אנו מציעים את היתרונות שלנו בפריסה ארצית ומזמינים כל לקוח לפגישת ייעוץ לא מחייבת.

חלפים ואחריות

יש מספר נושאים שכדאי לבדוק לפני שמזמינים שירות תיקונים. ראשית, חשוב לברר האם המעבדה משתמשת בחלפים מקוריים ברמה הגבוהה ביותר. מחיר הוא לא הפקטור היחיד בשירות תיקון לאייפון משום שהעלות של תיקון לא מקצועי אינה משתלמת. שנית, חשוב לבדוק האם המעבדה מאפשרת תיקון ברמת הרכיב הבודד. כך ניתן למנוע הוצאות לא רצויות על תיקון אייפון רמת גן ולחסוך את עוגמת הנפש. אך מעבר לכך, ההמלצה העיקרית היא לבדוק את תקופת האחריות ואפשרות הרחבה. אחריות ל-90 יום לכל חלק שהוחלף היא סטנדרט מקובל עליו כדאי להקפיד לפני שמזמינים שירות תיקונים.

אנחנו במעבדה המקצועית גאים לעמוד בכל הדרישות של שירותי תיקון אייפון יש לנו טכנאים מנוסים ומוסמכים, שמקפידים על יחס אישי לכל לקוח. אנו מבינים את החשיבות של תיקון אייפון במהירות וביעילות. מאחורינו 200,000 תיקונים שונים בכל היקף אפשרי. צרו קשר עם אחד מהנציגים שלנו ותוכלו גם אתם ליהנות מתיקון ברמה שלא הכרתם. אל תבזבזו זמן על מקומות אחרים והשקיעו באייפון את הטוב ביותר.

 

קצת על תיקון אייפון בעיר רמת גן:

רמת גן הפכה בשנים האחרונות לאחד ממרכזי העסקים והמשרדים הגדולים בגוש דן וזאת תודות לבניית גורדי השחקים הרבים במתחם בורסת היהלומים הסמוך לנתיבי איילון ולתחנת הרכבת סבידור שבתל אביב.
מכיוון שלרוב האנשים כיום יש אייפונים עולה השאלה איפה לתקן אותם במקרה של תקלה. האם עליכם לחפש מעבדת תיקון קטנה ומקומית במתחם הבורסה ולרדת מבניין המשרדים שלכם
כדי לעשות זאת או שתרצו להיעזר במעבדת תיקון האייפון הטובה ביותר בגוש דן? התשובה מתבקשת מאליה. תיקון אייפון ברמת גן צריך להתבצע במקום הטוב המקצועי והאמין ביותר בישראל.
המעבדה המקצועית ממוקמת במרחק קצר מרמת גן ברמת החייל שבתל אביב. סניף נוסף של המעבדה ממוקם בקריית אריה שבפתח תקווה, כך אנו חולשים על כל גוש דן במסגרת מתן השירות המהיר והיעיל שלנו.


שירות המעבדה המקצועית בישראל לתיקון אייפון – איך זה מתבצע בעצם:

גם אם תיקון אייפון ברמת גן נראה לכם משימה מורכבת הסירו דאגה מליבכם. המעבדה המקצועית עובדת עם מערכת של שליחים המגיעים עד לפתח המשרד שלכם בקומה שבה אתם עובדים.
אין צורך לרדת למטה ואין צורך לברר אודות המעבדה הקטנה שנמצאת איפשהו  במתחם הבורסה ברמת גן. אתם מקבלים את הטוב ביותר ישר לפתח מקום העבודה שלכם.
משלוח המכשיר לבדיקה במעבדה המקצועית אינו עולה לכם אגורה ואת המכשיר המתוקן תקבלו באותה הצורה וברוב המקרים באותו היום מייד לאחר התיקון.
מהיום עליכם לזכור רק שם אחד בכל הנוגע עם תיקון אייפון  . אבל אנחנו לא מנסים למכור לכם מהירות בלבד, אלא בראש וראשונה מקצועיות, אמינות ונסיון רב של תיקון עשרות אלפי מכשירים.
 

 

תיקון אייפון – למה בעצם לפנות להמעבדה הכי מקצועית :

המעבדה המקצועית מתאפיינת בצוות טכנאים וצוות מנהלה מן המעולים בתחום. כל הטכנאים של המעבדה המקצועית הם טכנאים מורשים שעברו הכשרה ספציפית על מכשירי אייפון ומכשירי
אפל אחרים ישירות מאנשי אפל בארץ. טכנאי המעבדה המקצועית לא רק מנוסים יותר ומיומנים יותר, אלא שלוגית הנהיגה תרבות התעדכנות תמידית וכל טכנאיה עוברים הכשרות
מקצועיות נקודתיות בכל פעם שאפל מכניסים שיפורים חדשים למכשיריה השונים או כאשר יוצאת גרסה חדשה לשוק. אנו מטפלים בכל סוגי האייפון כולל את האייפון 5 החדיש.
בנוסף לכך במעבדה המקצועית יטפלו לכם במכשיר באחריות ובמיומנות וכל חלק שיידרש להחלפה יוחלף בחלק מקורי בלבד. אין לזלזל בעובדה זו,
שכן החלפת חלקים עם חלקים שאינם מקוריים עלולה להסב נזק גדול פי כמה למכשיר מן התקלה הראשונית שבגללה פניתם למעבדת התיקון מלכתחילה. 


תיקון אייפון ברמת גן – אפשר גם בטלפון : 

המעבדה המקצועית מקיימת שירות תמיכה טכני לבעיות תוכנה 24 שעות ביממה ומחזיקה טכנאים מיוחדים לבעיות תוכנה ולא רק לתקלות חומרה. גם אם אתם נמצאים ברמת גן תוכלו לעיתים לחסוך
זמן וכסף רב בעזרת שיחה פשוטה למעבדת המקצועית כאשר טכנאי שלנו יוכל להדריך אתכם טלפונית ברבות מן התקלות שנחשבות לתקלות חומרה שהן בעצם תקלות או בעיות תוכנה.
רמת גן או הונולולו – המחיר יהיה שיחת טלפון פשוטה בלבד.


המעבדה המקצועית שלנו הגיעה גם אליכם! מנצחים כל הצעה, במחיר בשירות בזמינות ובמהירות. לכם נשאר רק לפתוח קריאת שירות ואנו נעשה את השאר! 

רמתגנים יקרים, מהיום תיקון אייפון הוא לא סתם ביטוי שמחפשים בגוגל. תיקון אייפון רמת גן חושף מעבדת אייפון מובילה שלא מכירה את צמד המילים "בלתי אפשרי". אנו יודעים לתקן הכל ולפתור כל אתגר שלא יבוא כי תיקון אייפון  מקבל פנים חדשות!מהיום יש לכם כתובת אחת – תיקון אייפון ברמת גן –הכירו את מעבדת תיקון האייפון המתקדמת בישראל, אנחנו כאן בשבילכם.  עכשיו קל נגיש ונוח לתקן את מכשירכם במעבדה המובילה בישראל. תיקון מסך, החלפת רכיבים ומגוון שירותים מקיף תחת קורת גג אחת. מהיום לא צריך לחפש, יש רק כתובת אחת לתיקון מכשיר האייפון.

פיתחו קריאת שירות עוד היום – והשליח בדרך אליכם. הכל בשקיפות מלאה, במחירים אטרקטיביים ובמקצועיות שהיא כבר שם דבר אצלנו.
מחפשים בגוגל תיקון אייפון רמת גן? נעים להכיר, בוודאי נתקלתם באתר שלנו. בואו להנות ממעבדת תיקון אייפון מתקדמת ושקופה כלפי הלקוח ובמחירים ללא תחרות. 

 
תיקון אייפון רמת גן – המעבדה שלכם

מחפשים תיקון אייפון ברמת גן? הקץ לחיפושים הגיע.  מהיום אתם יכולים להנות מתיקון אייפון במעבדה שמציעה את הטוב מכל העולמות – גם מעבדה המתמחה בתיקון אייפון ברמת גן וגם חנות אביזרים ורכיבים לאייפון.
והכל תחת קורת גג אחת ובמחירים שישאירו אתכם עם טעם של עוד!  אנו גאים להציג בפניכם מעבדת תיקון אייפון  ברמה אחרת. מהיום אין צורך לחפש אחר מעבדות לתיקון אייפון – אנו מציעים הכל מהכל ובמחירים ללא תחרות.
לכם נשאר רק לפתוח קריאת שירות ולפתוח את הדלת לשליח שלנו!

 אז מה חדש בגזרת תיקון אייפון רמת גן? את האמת שדי הרבה… מעבדת תיקון אייפון הגיעה לאזורנו כדי לעשות לכם את החיים הרבה יותר קלים. תיקון אייפון הוא הפתרון לתושבי רמת גן והסביבה שפשוט חיפשו מעבדה שאפשר לסמוך עליה.
אז הנה,
נחנו כאן ומחכים לקריאות השירות שלכם.

  
תיקון אייפון רמת גן הגיע גם אליכם! תיקון המכשיר שלכם נמצא במרחק שיחת טלפון אחת. הפיחו חיים חדשים במכשיר שלכם ובואו לתקן אותו. את הסיפוק שתרגישו אחרי אתם לא תשכחו במהרה!

 

 

כתובת המעבדה : פתח-תקווה – קריית אריה

רחוב: שמשון 5 בניין A – מגדלי אולימפיה מעל בנק הפועלים
קומה ראשונה .
חנייה חופשית
שעות פעילות : ימים א' – ה' בין השעות 10:00 עד 18:00
ימי ו' משעה 9:00 עד 13:00

לפרטים נוספים ופתיחת קריאת שירות חייגו: 072-242-2229
לדף צור קשר הכולל מפה – לחץ כאן

 

 

לתיקון אייפון בערים נוספות:

 

תל אביב
פתח תקווה
חולון
ראשון לציון
מודיעין
כפר סבא
רעננה
הוד השרון
רמת השרון
בני ברק
הרצליה
גבעתיים
ירושלים
בת-ים
כפר שמריהו

 
 
072-242-2229

מחפש ביטוח לאייפון ? הפסיק לעבוד , אין קליטה , נשבר המסך מהיום לא צריך לחפש - המעבדה המקצועית לתיקון אייפון מציעה שירות תיקונים ייחודי לאייפון שלך

072-242-2229

הזמן תיקון עכשיו

תקלות נפוצות

החלפת תצוגה אייפון 4/4S
195 ₪
שקע טעינה אייפון 4
185 ₪
שקע טעינה אייפון 5
185 ₪
סוללה אייפון 4 / 4S
185 ₪
החלפת תצוגה אייפון 5
449 ₪
החלפת גב אחורי אייפון 4
150 ₪
החלפת כפתור בית אייפון 4
150 ₪
שמע אפרקסת אייפון 4
185 ₪
פלאט כיבוי/הדלקה אייפון 4
186 ₪
שאלות ותקלות נפוצות
לכמה זמן אלי להיפרד ממכשיר הסמארטפון שלי בעת תיקון במעבדה?
אנו מתקנים 90% מהתקלות במקום תוך חצי שעה המתנה, לעיתים ישנם תקלות בדרג ד' הדורשות דיאגנוזה ארוכה יותר, ועל הלקוח להשאיר את המכשיר זמן ממושך יותר.
האם החלקים שלכם מקוריים? אמרו לי שאין כזה דבר חלקים מקוריים
אכן כן, במעבדה המקצועית אנו מחזקים חלקים מקוריים כמו כן ללקוחות שמעוניינים לחסוך בעליות התיקון. אנו מפעם לפעם נציע חלקים חליפים (תואמים) . כמובן אנו תמיד ממליצים על חלק מקורי.
האם אתם נותנים שירות בכל הארץ?
השירות של המעבדה המקצועית הוא הינו בפריסה ארצית עד בית הלקוח, התקשרו עכשיו ואנו נשלח אלייך שליח מידית לאיסוף המכשיר למעבדה.
מה עלי לעשות עם המכשיר שלי נפל למים?
כבו את המכשיר ורוצו מידית למעבדה, כלל אצבע האומר שברגע שיעבור זמן , נזק המכשיר יגדל והסיכוי להציל את המכשיר קטן. כמו כן עלויות התיקון גדלות. לכן כאשר קורה נזק מים הישמעו להוראות אלו. ואולי מכשירכם יזכה להזדמנות שניה.
האם הבדיקה במעבדה עולה כסף?
התשובה היא לא, אנו כחלק מהשירות מציעים ללקוחותינו שירות בדיקה בחינם ע"י טכנאי מוסמך. הטכנאי יבדוק את תקינות המכשיר, לאחר מכן הלקוח יקבל דיאגנוזה מקיפה הכוללת את כל התקלות שנמצאו במכשיר והצעת מחיר. הלקוח יבחר האם ברצונו לתקן את המכשיר.
האם אני יכול לקבל שירות עד הבית?
אנו מציעים ללקותינו שירות VIP עד בית הלקוח, השירות כולל איסוף המכשיר תיקון וחזרה בפרסיה ארצית.
כמה עולה לתקן את המכשיר?
מחיר סופי לתיקון המכשיר אפשר לקבל רק לאחר בדיקת טכנאי מעבדה, אנו יכולים לתת הערכת מחיר אך איננו יכולים לדעת מראש את עלות התיקון , לכן אנו מציעים בדיקה בחינם.