תיקון אייפון בכפר סבא

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תושבי כפר סבא יכולים להפסיק לחפש אחר מרכז שירות עבור תיקון אייפון. נציגי המעבדה המקצועית מזמינים כל אחד מתושבי כפר סבא והסביבה ליצור קשר טלפוני במשך 24 שעות ביממה, או פשוט להגיע אל הסניף שפעיל 6 ימים בשבוע. איתנו תוכלו להפוך משימות כמו תיקון אייפון כפר סבא לפעילות מהנה ומהירה. יש לנו שירות VIP ייחודי הכולל איסוף והחזרה של המכשיר מבית הלקוח או העסק, כאשר את היחס האישי שלנו אפשר להרגיש כבר בפגישה הראשונה.

אנו מעניקים בדיקה בחינם וללא התחייבות ועושים הכל כדי שתצאו מרוצים. בנוסף, אנו פעילים מאוד מול חברות וארגוני הייטק בפריסה ארצית ומתמקדים בעיקר בשירות עבור מרכז העסקים הגדול של כפר סבא. דרכנו ניתן להשיג תיקון אייפון כפר סבא במחיר משתלם וללא תחרות.

תקלות נפוצות באייפון

אייפון הוא מכשיר טלפון מוצלח מבית אפל, אך גם הוא סובל לעיתים מתקלות נפוצות. תקלות אלו יכולות לפגוע באיכות החיים ובמגזר העסקי הן מביאות להפסד כספי אדיר. התקלה הנפוצה ביותר היא מכשיר אייפון שלא נדלק, או לחילופין לא פועל כראוי ולא מריץ אפליקציות. תקלה אחרת קשורה אל המסך העדין של מכשירי אייפון ואל התלות של מערכת ההפעלה במסך. לעיתים אפליקציות נסגרות באופן לא צפוי עקב עדכוני תוכנה לא מתאימים, אך לא מומלץ לבצע שינויים ללא התייעצות עם איש מקצוע. בעת תיקון אייפון כפר סבא חשוב לשים לב לניסיון של מעבדת השירות ולהמלצות של לקוחות קודמים.

המעבדה המקצועית תשמח להציע את שירותיה עבור תושבי כפר סבא. אנו מזמינים כל אחד מבעלי האייפון במרכז להגיע אל מרכז השירות, ליצור קשר טלפוני עם הנציגים או להזמין שירות VIP מהיר ויעיל.

 

 

 

לתיקון אייפון בערים נוספות:

 

תל אביב
פתח תקווה
חולון
ראשון לציון
מודיעין
רעננה
הוד השרון
רמת השרון
רמת גן
בני ברק
הרצליה
גבעתיים
ירושלים
בת-ים
כפר שמריהו

 
 
072-242-2229

מחפש ביטוח לאייפון ? הפסיק לעבוד , אין קליטה , נשבר המסך מהיום לא צריך לחפש - המעבדה המקצועית לתיקון אייפון מציעה שירות תיקונים ייחודי לאייפון שלך

072-242-2229
שאלות ותקלות נפוצות
לכמה זמן אלי להיפרד ממכשיר הסמארטפון שלי בעת תיקון במעבדה?
אנו מתקנים 90% מהתקלות במקום תוך חצי שעה המתנה, לעיתים ישנם תקלות בדרג ד' הדורשות דיאגנוזה ארוכה יותר, ועל הלקוח להשאיר את המכשיר זמן ממושך יותר.
האם החלקים שלכם מקוריים? אמרו לי שאין כזה דבר חלקים מקוריים
אכן כן, במעבדה המקצועית אנו מחזקים חלקים מקוריים כמו כן ללקוחות שמעוניינים לחסוך בעליות התיקון. אנו מפעם לפעם נציע חלקים חליפים (תואמים) . כמובן אנו תמיד ממליצים על חלק מקורי.
האם אתם נותנים שירות בכל הארץ?
השירות של המעבדה המקצועית הוא הינו בפריסה ארצית עד בית הלקוח, התקשרו עכשיו ואנו נשלח אלייך שליח מידית לאיסוף המכשיר למעבדה.
מה עלי לעשות עם המכשיר שלי נפל למים?
כבו את המכשיר ורוצו מידית למעבדה, כלל אצבע האומר שברגע שיעבור זמן , נזק המכשיר יגדל והסיכוי להציל את המכשיר קטן. כמו כן עלויות התיקון גדלות. לכן כאשר קורה נזק מים הישמעו להוראות אלו. ואולי מכשירכם יזכה להזדמנות שניה.
האם הבדיקה במעבדה עולה כסף?
התשובה היא לא, אנו כחלק מהשירות מציעים ללקוחותינו שירות בדיקה בחינם ע"י טכנאי מוסמך. הטכנאי יבדוק את תקינות המכשיר, לאחר מכן הלקוח יקבל דיאגנוזה מקיפה הכוללת את כל התקלות שנמצאו במכשיר והצעת מחיר. הלקוח יבחר האם ברצונו לתקן את המכשיר.
האם אני יכול לקבל שירות עד הבית?
אנו מציעים ללקותינו שירות VIP עד בית הלקוח, השירות כולל איסוף המכשיר תיקון וחזרה בפרסיה ארצית.
כמה עולה לתקן את המכשיר?
מחיר סופי לתיקון המכשיר אפשר לקבל רק לאחר בדיקת טכנאי מעבדה, אנו יכולים לתת הערכת מחיר אך איננו יכולים לדעת מראש את עלות התיקון , לכן אנו מציעים בדיקה בחינם.