תיקון אייפון בהרצליה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מרכז השירות הגדול בישראל מזמין את כל בעלי האייפון באיזור הרצליה ליהנות משירות תיקונים ייחודי. אנחנו במעבדה המקצועית מאמינים כי גם לתושבי הרצליה מגיע שירות VIP המגיע עד הבית, כולל החזרה ואיסוף של אייפון לצורך תיקונים. לטכנאים של מעבדת השירות יש ניסיון עשיר בעבודה מול חברות הייטק וארגונים גדולים בפריסה ארצית.

עם הזמן צברנו ידע מקיף לטיפול במכשירי אייפון מכל הדגמים. אנו מציעים ללקוחות ולבעלי אייפון באיזור הרצליה, גוש דן והמרכז לתאם פגישת ייעוץ עם אחד הנציגים על מנת לקבל שירות בדיקה בחינם. אצלנו לא תחויבו אם לא תתקנו ובכל מקרה תוכלו לשמוע על מבצעי תיקון אייפון הרצליה.

שירות למגזר הפרטי והעסקי

מכשירי אייפון משרתים מדי יום מיליוני אנשים ברחבי העולם. במגזר הפרטי נהוג להשתמש באייפון על מנת לגלוש באינטרנט, לצפות בסרטים, לשמוע מוזיקה וכמובן לנהל שיחות. לעומת זאת, במגזר העסקי האייפון הוא כלי עבודה לכל דבר. תקלות נפוצות בתוכנה או מסך אייפון שלא עובד עלולים להסב נזקים חמורים לחברות הייטק ואנשי עסקים. הדרך הטובה ביותר להימנע מהתקלות הללו היא להקפיד על תיקונים המתבצעים במרכז שירות מקצועי. עבור תושבי המרכז, תיקון אייפון בהרצליה הוא פתרון מושלם ומקיף במחיר משתלם.

היתרון של תיקון אייפון הרצליה דרך המעבדה המקצועית הוא לא רק מחירים נוחים. בין היתר, במעבדה המקצועית מתחייבים לבצע תיקון אייפון הרצליה במהירות ותוך שימוש בחלפים מקוריים בלבד. המעבדה המקצועית מספקת אחריות של 90 יום לכל חלק שהוחלף במכשיר, מבצעת תיקון ברמת הרכיב הבודד ומציעה שירות במשך 6 ימי פעילות בשבוע. אנו זמינים עבור תושבי הרצליה בכל רגע נתון וקוראים לבעלי אייפון במרכז לשדרג את חווית הטיפול במכשיר.

 

כתובת המעבדה : פתח-תקווה – קריית אריה

רחוב: שמשון 5 בניין A – מגדלי אולימפיה מעל בנק הפועלים
קומה ראשונה .
חנייה חופשית
שעות פעילות : ימים א' – ה' בין השעות 10:00 עד 18:00
ימי ו' משעה 9:00 עד 13:00

לפרטים נוספים ופתיחת קריאת שירות חייגו: 072-242-2229
לדף צור קשר הכולל מפה – לחץ כאן

 

 

לתיקון אייפון בערים נוספות:

 

תל אביב
פתח תקווה
חולון
ראשון לציון
מודיעין
כפר סבא
רעננה
הוד השרון
רמת השרון
רמת גן
בני ברק
גבעתיים
ירושלים
בת-ים
כפר שמריהו

 
 
072-242-2229

מחפש ביטוח לאייפון ? הפסיק לעבוד , אין קליטה , נשבר המסך מהיום לא צריך לחפש - המעבדה המקצועית לתיקון אייפון מציעה שירות תיקונים ייחודי לאייפון שלך

072-242-2229
שאלות ותקלות נפוצות
לכמה זמן אלי להיפרד ממכשיר הסמארטפון שלי בעת תיקון במעבדה?
אנו מתקנים 90% מהתקלות במקום תוך חצי שעה המתנה, לעיתים ישנם תקלות בדרג ד' הדורשות דיאגנוזה ארוכה יותר, ועל הלקוח להשאיר את המכשיר זמן ממושך יותר.
האם החלקים שלכם מקוריים? אמרו לי שאין כזה דבר חלקים מקוריים
אכן כן, במעבדה המקצועית אנו מחזקים חלקים מקוריים כמו כן ללקוחות שמעוניינים לחסוך בעליות התיקון. אנו מפעם לפעם נציע חלקים חליפים (תואמים) . כמובן אנו תמיד ממליצים על חלק מקורי.
האם אתם נותנים שירות בכל הארץ?
השירות של המעבדה המקצועית הוא הינו בפריסה ארצית עד בית הלקוח, התקשרו עכשיו ואנו נשלח אלייך שליח מידית לאיסוף המכשיר למעבדה.
מה עלי לעשות עם המכשיר שלי נפל למים?
כבו את המכשיר ורוצו מידית למעבדה, כלל אצבע האומר שברגע שיעבור זמן , נזק המכשיר יגדל והסיכוי להציל את המכשיר קטן. כמו כן עלויות התיקון גדלות. לכן כאשר קורה נזק מים הישמעו להוראות אלו. ואולי מכשירכם יזכה להזדמנות שניה.
האם הבדיקה במעבדה עולה כסף?
התשובה היא לא, אנו כחלק מהשירות מציעים ללקוחותינו שירות בדיקה בחינם ע"י טכנאי מוסמך. הטכנאי יבדוק את תקינות המכשיר, לאחר מכן הלקוח יקבל דיאגנוזה מקיפה הכוללת את כל התקלות שנמצאו במכשיר והצעת מחיר. הלקוח יבחר האם ברצונו לתקן את המכשיר.
האם אני יכול לקבל שירות עד הבית?
אנו מציעים ללקותינו שירות VIP עד בית הלקוח, השירות כולל איסוף המכשיר תיקון וחזרה בפרסיה ארצית.
כמה עולה לתקן את המכשיר?
מחיר סופי לתיקון המכשיר אפשר לקבל רק לאחר בדיקת טכנאי מעבדה, אנו יכולים לתת הערכת מחיר אך איננו יכולים לדעת מראש את עלות התיקון , לכן אנו מציעים בדיקה בחינם.