מבצעי החודש :

* מסך לאייפון 11 pro max – החל מ- 350 ש"ח

* תיקון מסך אייפון 11 pro – החל מ – 300 ש"ח 

* תיקון מסך אייפון 11 – החל מ – 250 ש"ח

*תיקון מסך אייפון XR – החל מ – 250 ש"ח

תיקון מסך אייפון XS – החל מ – 250 ש"ח 

תיקון מסך אייפון 7 – החל מ – 200 ש"ח 

תיקון מסך אייפון 8 – החל מ – 200 ש"ח 

* תיקון מסך טאץ אייפד Air – החל מ- 400 ש"ח

 

 

תיקון אייפון בפתח תקווה

המעבדה המקצועית מספקת שירותי תיקון אייפון פתח תקווה עבור בעלי מכשירים פרטיים, נציגי ארגונים ציבוריים ומנהלי חברות הייטק. פתח תקווה היא עיר מרכזית בישראל ומרוכזת בה כמות גדולה מאוד של עסקים וחברות. אנו במעבדה המקצועית מבינים את הצרכים של תושבי פתח תקווה והסביבה ולכן פעילים במשך 6 ימים בשבוע. המעבדה המקצועית היא בין המעבדות היחידות בארץ אשר נותנות שירות דרג ג' ודרג ד' עבור בעלי אייפון. השירות מבטיח תיקונים ברמת הרכיב על הלקוח ונשען על שימוש בחלפים מקוריים בלבד. איתנו ניתן לתאם תיקון אייפון פתח תקווה באופן מהיר ויעיל. הטכנאים שלנו הם בעלי ידע, הכשרה וניסיון רב ואנו מציעים גם בדיקה בחינם. לקוח שאינו מעוניין לתקן את המכשיר דרך המעבדה המקצועית לא מחויב אפילו בשקל אחד.

דגשים לתיקון אייפון

שירותי תיקון אייפון פתח תקווה מיועדים עבור תקלות נפוצות ומיוחדות במכשירים המיוצרים על ידי חברת אפל. מדובר על מכשירי טלפון חכם בעלי מסך מגע, עם מצלמה משוכללת ונתוני מעבד מרשימים. רוב הלקוחות מנצלים את האייפון לצורך משחק, צריכת תוכן, עבודה ופנאי ומערכת ההפעלה שלו נוחה לתפעול. בעת תיקון אייפון יש לשים לב לסוג הגרסה ולנתוני הרשת, הקישוריות, הזיכרון והמעבד. כל דגם בסדרת אייפון דורש התייחסות שונה ולכן מעבדת תיקונים צריכה להקפיד על שימוש במיטב הטכנולוגיות הקיימות כיום.

מבצעים לתושבי פתח תקווה

לא חייבים להוציא הון תועפות על תיקון אייפון באיזור המרכז. אנו במעבדה המקצועית מספקים מחירים ללא תחרות ומבצעים מיוחדים ללקוחות בפתח תקווה, אך מעניקים את היחס המקצועי והאדיב גם למי שגר במקומות אחרים בארץ. שירות VIP שלנו ניתן בפריסה ארצית ומגיעה אל כל משרד ובית בישראל.

 

כתובת המעבדה : פתח-תקווה – קריית אריה

רחוב: משה דיין 16 פתח תקווה קומה 5
שעות פעילות : 

ימים א'-ה' – 11:30-19:00
יום ו׳ –  סגור

לפרטים נוספים ופתיחת קריאת שירות חייגו: 072-242-2229

לדף צור קשר הכולל מפה – לחץ כאן

 

 

 
072-242-2229

מחפש ביטוח לאייפון ? הפסיק לעבוד , אין קליטה , נשבר המסך מהיום לא צריך לחפש - המעבדה המקצועית לתיקון אייפון מציעה שירות תיקונים ייחודי לאייפון שלך

072-242-2229
שאלות ותקלות נפוצות
לכמה זמן אלי להיפרד ממכשיר הסמארטפון שלי בעת תיקון במעבדה?
אנו מתקנים 90% מהתקלות במקום תוך חצי שעה המתנה, לעיתים ישנם תקלות בדרג ד' הדורשות דיאגנוזה ארוכה יותר, ועל הלקוח להשאיר את המכשיר זמן ממושך יותר.
האם החלקים שלכם מקוריים? אמרו לי שאין כזה דבר חלקים מקוריים
אכן כן, במעבדה המקצועית אנו מחזקים חלקים מקוריים כמו כן ללקוחות שמעוניינים לחסוך בעליות התיקון. אנו מפעם לפעם נציע חלקים חליפים (תואמים) . כמובן אנו תמיד ממליצים על חלק מקורי.
האם אתם נותנים שירות בכל הארץ?
השירות של המעבדה המקצועית הוא הינו בפריסה ארצית עד בית הלקוח, התקשרו עכשיו ואנו נשלח אלייך שליח מידית לאיסוף המכשיר למעבדה.
מה עלי לעשות עם המכשיר שלי נפל למים?
כבו את המכשיר ורוצו מידית למעבדה, כלל אצבע האומר שברגע שיעבור זמן , נזק המכשיר יגדל והסיכוי להציל את המכשיר קטן. כמו כן עלויות התיקון גדלות. לכן כאשר קורה נזק מים הישמעו להוראות אלו. ואולי מכשירכם יזכה להזדמנות שניה.
האם הבדיקה במעבדה עולה כסף?
התשובה היא לא, אנו כחלק מהשירות מציעים ללקוחותינו שירות בדיקה בחינם ע"י טכנאי מוסמך. הטכנאי יבדוק את תקינות המכשיר, לאחר מכן הלקוח יקבל דיאגנוזה מקיפה הכוללת את כל התקלות שנמצאו במכשיר והצעת מחיר. הלקוח יבחר האם ברצונו לתקן את המכשיר.
האם אני יכול לקבל שירות עד הבית?
אנו מציעים ללקותינו שירות VIP עד בית הלקוח, השירות כולל איסוף המכשיר תיקון וחזרה בפרסיה ארצית.
כמה עולה לתקן את המכשיר?
מחיר סופי לתיקון המכשיר אפשר לקבל רק לאחר בדיקת טכנאי מעבדה, אנו יכולים לתת הערכת מחיר אך איננו יכולים לדעת מראש את עלות התיקון , לכן אנו מציעים בדיקה בחינם.