החלפת מסך לאייפון 5

החלפת מסך לאייפון 5

המעבדה המקצועית מקפידה לעמוד בחזית הטכנולוגיה על מנת להציע שירות תיקונים עבור בעלי אייפון 5. אנו מתמחים בסל שירותים רחב הכולל החלפת מסך לאייפון 5, שירות דרג ג' וד' לתיקונים ברמת הרכיב על הלוח ושירות VIP של איסוף והחזרת מכשירים עד בית הלקוח או העסק. הטכנאים שלנו עוברים השתלמויות תקופתיות על מכשירי אייפון 5 ומכירים כל חלק במכשיר בצורה אופטימאלית.

יש לנו את הידע, הניסיון והמיומנות הדרושים על מנת לבצע החלפת מסך לאייפון 5 במהירות וביעילות. אנו עובדים עם לקוחות פרטיים שסובלים מבעיות מסך באייפון, כמו גם מול חברות וארגונים גדולים במשק הישראלי. מאחורינו ניסיון של 200,000 תיקונים והחלפות מסך לכל דגמי האייפון המגיעים לארץ.

שינויים באייפון 5 ותקלות נפוצות של המכשיר

חברת אפל הכריזה על מכשירי אייפון 5 בתאריך 12 בספטמבר 2012. המכירות המוקדמות החלו יומיים לאחר מכן, ותוך זמן קצר אזל המלאי והביקוש הגיע למיליוני יחידות. המאפיינים העיקריים של מכשירי אייפון 5 באים לידי ביטוי במעבד כפולה ליבה, מהיר וחזק, שימוש בנאנו סים, צילום פנורמי באיכות של 8 מגה פיקסל, סוללה חזקה ויכולת צילום משופרת בחושך. הפונקציות המתקדמות של אייפון 5 עולות בקנה אחד עם נתוני המעבד ונוחות התפעול. התקלות הנפוצות במכשיר הן במסך המגע, כפתור ההשתקה, הרמקול ולחצן הבית, אולם לעיתים מתעוררות בעיות גם במערכת ההפעלה ובקישוריות.

אנו במעבדה המקצועית יודעים היטב כיצד לבצע החלפת מסך לאייפון 5. אנו עובדים עם הכלים המתקדמים ביותר עבור תיקוני אייפון, לא מתפשרים על התוצאה ומעניקים ללקוח את השירות האידיאלי. תוכלו לתאם דרכנו פגישת ייעוץ ללא התחייבות ולקבל הצעת מחיר מיוחדת המותאמת עבור הצרכים של לקוחות חדשים.

 

 

 

כתובת המעבדה : פתח-תקווה – קריית אריה

רחוב: שמשון 5 בניין A – מגדלי אולימפיה מעל בנק הפועלים
קומה ראשונה .
חנייה חופשית
שעות פעילות : ימים א' – ה' בין השעות 10:00 עד 18:00
ימי ו' משעה 9:00 עד 13:00

לפרטים נוספים ופתיחת קריאת שירות חייגו: 072-242-2229
לדף צור קשר הכולל מפה – לחץ כאן