מדוע מכשיר האייפון  הפך להיות פלאפון סלולרי כל כך מוצלח, ומדוע אייפון כטלפון בכלל הפך להיות מותג?

אחד היתרונות הגדולים ביותר של חברת אפל האמריקאית הוא היכולת לשווק מוצרים בצורה יעילה במיוחד, ולגרום להם להיות סקסיים מיוחדים מלהיבים ומגניבים

מכשיר האייפון 7 כמו קודמיו הוא מכשיר סלולרי יפיפה במראה שלו, אך היתרון הנוסף של חברת אפל,  היכולת לשלב בין רכיבי חומרה מתקדמים אשר מיוצרים עבור מכשירים ייעודיים לבין תוכנה מתקדמת, אשר יודעת לנצל ביעילות את החומרה. כולל ריבוי משימות 

אייפון 7 הוא טלפון סלולארי מתקדם במיוחד, מכשיר טלפון אשר מעניק לבעליו שפע של אפשרויות וחווית שימוש ידידותית מהליבה ואחרת ממה שהוא עיקר עד היום אצל המתחרים.

היתרון הנוסף של מכשיר האייפון 7 הוא מגוון רחב של אפליקציות חינמיות וכמו כן אפליקציות  בתשלום אשר ניתנים להורדה ישירה מחנות Apple Store המקוונת של אפל. חנות אפליקציות זו כוללת מעל ל-300,000 אפליקציות סלולריות שונות להורדה ישירה לאייפון. אף פלאפון אחר של אף חברה, מציע מגוון כה גדול של תוכנות סלולאריות להורדה ישירה דרך אתר אינטרנט. חברת APPLE היו הראשונים שייצרו חנות ווירטואלית לאפליקציות ובעקבותיהם הלכו חברת נוקיה .

מכשיר האייפון הצליח בשוק הישראלי רק בזכות הסיבה שיש לו המון אפליקציות להורדה, והרבה מתכנתים מפתחים אפליקציות לאייפון  מידי יום ביומו משתחררות אפליקציות חדשות, כאשר רק אפליקציות מסויימות יופיעו באתר של אפל, כאלה אשר עומדים בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

מכשיר האייפון הוא מכשיר קטן וגאוני בעל מסך מדהים, אך בזמנים של היום המכשיר הפך להיות אופנה, כלומר כל אחד רוצה שיהיה לו אחד כזה בכיס.

מה שהמון משתמשים לא יודעים מה אפשר באמת להפיק מהצעצוע הקטן הזה .

בנוסף מה שהמון משתמשים לא יודעים ומכירים זה את ההבדלים בין מכשיר פרוץ JAILBREAK לבין מכשיר שאינו פרוץ.

כאשר פורצים את מכשיר האייפון , לייתר דיוק את מערכת ההפעלה שלו , אנו יכולים להתקין להוסיף ולשנות המון המון מהתכונות של המכשיר ,ועל ידי התקנת תוכנות שונות ומגוונות בעצם להגדיל את חווית השימוש של מכשיר האייפון באופן משמעותי .כיום אנחנו המעבדה המקצועית היחידה באזור מודיעין רעות והסביבה שנותנת שרות למכשיר האייפון, יש לנו שנים של ניסיון בתחום . ואנו נשמח לתת לכם שרות מקצועי ואמין.לכן אצלו תוכלו להירשם לקורס אישי , מעיין הדרכה אישית וסקירה כללית על התכונות של המכשיר , כולל אפשרות להירשם לAPPSTORE ולהתחיל להנות מהאפליקציות השונות.