תקלות נפוצות:

אנו מקבלים כל יום מאות טלפונים עם אין ספור תקלות, ריכזנו עבורכם רשימת התקלות הנפוצות ביותר.


1. אני לא מצליח להטעין את המכשיר

ישנם מספר סיבות שבעקבתם מכשיר לא נטען, אפשרות ראשונה יתכן כי כבל המטען אינו תקין, אפשרות שניה יתכן כי שנאי המטען אינו תקין ואינו נותן מתח יציב,
אפשרות נוספת כי ישנה בעיה בחומרת המכשיר , כלומר שקע הטעינה שמחבר בין הכבל לבין לוח המכשיר אינו תקין, כמו כן לעיתים ישנן תקלות מורכבות יותר בבקר מייצב המתח טרי סטאר ולעיתים תקלות שונות של קצרים על גבי מספר רכיבים בלוח. יש לבצע בדיקה בחינם במעבדה לאחר מכן תינתן הצעת מחיר ודיאגנוזה .

2.  מה ההבדל בין רכיב מקורי ולא מקורי
כל הרכיבים של מכשירי האייפון מגיעים מסין הרחוקה, אך ישנם רכיבים שמיוצרים במפעל המקורי שעובד באופן ישיר מול אפל FOXCON, ישנם רכיבים תואמים באיכות ירודה . שימו לב המכשיר שלכם עלה לכם סכום לא מבוטל , לכן מומלץ ורצוי בעת התקלה להחליף לרכיבים שהם מקוריים, רכיבים אלו איכותיים יותר ויודעים להחזיק מעמד . רכיבים תואמים הינם רכיבים ברמת איכות ירודה , רכיבים אשר יכולים לגרום לתקלות ובעיות נוספות במכשיר, כמו כן לא כדאי להשקיע כסך בתיקון מכשיר ולקלקל משהו אחר.

3.  המכשיר שלכם נפל למים
בעת נפילת מכשיר למים, אל תנסו להדליקו, אל תנסו לבדוק האם קרה לו משהו , הכי חשוב לא לחבר מכשיר שבא במגע עם מים למטען החשמל, בתוך המכשיר עדיין זורם זרם חשמלי בעת כניסת מים לתוך המכשיר נוצרים קצרים על גבי לוח האם , יכולה להיווצר תוך זמן מאוד קצר קורוזיה. לכן כאשר מכשירכם בא במגע עם מים, נסו לכבותו באופן מידי, גשו למעבדה באופן מידי על מנת לנטרל את סוללת המכשיר וניקוי הנוזלים שעל גבי הלוח , במקרים חמורים יותר כשהקורוזיה התפתחה על גבי הלוח , יש להביא מכשיר למעבדה לטיפול יסודי בגלי סוניק, כמו כן גישור רכיבים מקוצרים ושרופים על מנת להשמיש את לוח האם של המכשיר ועל מנת לנסות לשחזר את הנותנים החשובים שלכם.

4. המכשיר שלי עובד מאוד לאט ונתקע כל הזמן

ב 90% מהמקרים שאנו נתקלים במעבדה כאשר סמארטפון עובד מאוד לאט ונתקע כל הזמן – בדרך כלל תקלת תוכנה , ייתכן כי המכשיר מאוד עמוס ,
ויש עליו המון אפליקציות והגדרות שעובדות ברקע ולכן הוא נתקע , מה שמומלץ לעשות גיבוי של הנתונים לפרמט את המכשיר ולהחזיר את הדברים הכרחיים עבורכם בלבד. לעיתים רחוקות יתכן כי התקלה נובעת מבעיית חומרה במכשיר , אך את זאת אנו נגלה רק אחרי שביצענו איפוס למכשיר והבעיה לא נפתרה אז נעבור לבדיקת חומרת המכשיר.

5. כפתור הבית לא מגיב
התקלה הכי נפוצה בקרב מכשירי הסמארטפונים היא תקלת כפתור הבית, תקלה שכפתור הבית נלחץ לסירוגין או לא מגיב כלל .
תיקון תקלה זאת נעשה במעבדה תוך חצי שעה מרגע כניסת המכשיר לתיקון . עלות התיקון יחסית נמוכה.
התקלה נפוצה מאוד מהסיבה שאנו משתמשים אין ספור פעמים בכפתור הבית בכל יום יום שאנו משתמשים במכשיר הסמארטפון שלנו .

6.  כפתור כיבוי והדלקה לא מגיב
תקלה מאוד נפוצה בקרב מכשירי הסמארטפונים, כפתור הכיבוי והדלקה לא מגיב יותר , או שהוא נכנס פנימה והופך להיות מאוד שקוע.
תיקון מתבצע אך ורק במעבדה ע"י טכנאי מוסמך. זמן התיקון בדרך כלל כחצי שעה ונעשה במקום .

7. אני לא שומע צלצול במכשיר

תקלות שמע הינן תקלות מורכבות מאוד , מהסיבה שכאשר לקוח מתלונן שהוא אינו שומע יכולים להיות מספר אופציות שכל אופציה היא בעצם תקלה שונה.
לדוגמא אני לא שומע צלצול , או אינו שומע כאשר אני מקרב את המכשיר לאוזן, לכעורה ללקוח שלא מבין שתי התקלות נשמעות דומות אך כשאר מבצעים תיקון אלו שתי תקלות שונות לגמרי .
לכן כאשר מגיע מכשיר עם תקלת שמע אנו מבצעים תמיד בדיקה מקיפה למכשיר כולל שמע אפרקסת, ספיקר , צלצול, וביצוע שיחה ברמקול עד אימות סופי של התקלה, אנו מקפידים תמיד להתקשר ללקוח על מנת לשאול אותו שוב על מהות התקלה ולהבין ממנו בדיוק ממה נוצרה התקלה .


8. נמחקו כי כל האנשי קשר

יתכן כי ביטלת את הסנכרון עם ICLOUD או יתכן כי המכשיר שלך הסתנכרן עם יומן אחר כמו אקצנג או GMAIL.

9. המכשיר עובד מאוד לאט?

יתכן כי עלייך לפרמט את המכשיר על מנת לנקות אותו , יתכן כי המכשיר מאוד עמוס תוכניתית, לאחר הפרמוט יחזור המכשיר לעבוד כמו שהיה חדש.

10. בזמן שיחה המסך לא נכבה  ?
תקלה מאוד נפוצה במכשירי אייפון , חיישן לא תקין , החלפה במעבדה תוך חצי שעה. 

 

 

 

 

072-242-2229

מחפש ביטוח לאייפון ? הפסיק לעבוד , אין קליטה , נשבר המסך מהיום לא צריך לחפש - המעבדה המקצועית לתיקון אייפון מציעה שירות תיקונים ייחודי לאייפון שלך

072-242-2229
שאלות ותקלות נפוצות
לכמה זמן אלי להיפרד ממכשיר הסמארטפון שלי בעת תיקון במעבדה?
אנו מתקנים 90% מהתקלות במקום תוך חצי שעה המתנה, לעיתים ישנם תקלות בדרג ד' הדורשות דיאגנוזה ארוכה יותר, ועל הלקוח להשאיר את המכשיר זמן ממושך יותר.
האם החלקים שלכם מקוריים? אמרו לי שאין כזה דבר חלקים מקוריים
אכן כן, במעבדה המקצועית אנו מחזקים חלקים מקוריים כמו כן ללקוחות שמעוניינים לחסוך בעליות התיקון. אנו מפעם לפעם נציע חלקים חליפים (תואמים) . כמובן אנו תמיד ממליצים על חלק מקורי.
האם אתם נותנים שירות בכל הארץ?
השירות של המעבדה המקצועית הוא הינו בפריסה ארצית עד בית הלקוח, התקשרו עכשיו ואנו נשלח אלייך שליח מידית לאיסוף המכשיר למעבדה.
מה עלי לעשות עם המכשיר שלי נפל למים?
כבו את המכשיר ורוצו מידית למעבדה, כלל אצבע האומר שברגע שיעבור זמן , נזק המכשיר יגדל והסיכוי להציל את המכשיר קטן. כמו כן עלויות התיקון גדלות. לכן כאשר קורה נזק מים הישמעו להוראות אלו. ואולי מכשירכם יזכה להזדמנות שניה.
האם הבדיקה במעבדה עולה כסף?
התשובה היא לא, אנו כחלק מהשירות מציעים ללקוחותינו שירות בדיקה בחינם ע"י טכנאי מוסמך. הטכנאי יבדוק את תקינות המכשיר, לאחר מכן הלקוח יקבל דיאגנוזה מקיפה הכוללת את כל התקלות שנמצאו במכשיר והצעת מחיר. הלקוח יבחר האם ברצונו לתקן את המכשיר.
האם אני יכול לקבל שירות עד הבית?
אנו מציעים ללקותינו שירות VIP עד בית הלקוח, השירות כולל איסוף המכשיר תיקון וחזרה בפרסיה ארצית.
כמה עולה לתקן את המכשיר?
מחיר סופי לתיקון המכשיר אפשר לקבל רק לאחר בדיקת טכנאי מעבדה, אנו יכולים לתת הערכת מחיר אך איננו יכולים לדעת מראש את עלות התיקון , לכן אנו מציעים בדיקה בחינם.