תיקון מסך אייפון 6S

החלפת מסך אייפון 6S
המעבדה המקצועית מעניקה שירות עבור בעלי אייפון הזקוקים לתיקון מסך. היתרון של
המעבדה המקצועית הוא ניסיון של שנים רבות בטיפול בכל מכשירי האייפון, לרבות דגמי אייפון 6S הפופולאריים בישראל. אנו עובדים עם מספר רב של חברות הייטק וארגונים גדולים במשק ומציעים ללקוחות בדיקה בחינם. מי שמגיע עם בעיה של תיקון מסך אייפון 6S יכול להתייעץ עם אחד מנציגנו ולהבין מה המשמעות מבחינת זמן, כסף ומשאבים. הטכנאים שלנו מוסמכים ובעלי ידע ולכן אנו בין המעבדות היחידות בארץ אשר נותנות שירות דרג ג' ודרג ד': תיקונים ברמת הרכיב על הלוח. כל אחד מאיתנו יודע עד כמה תיקון מסך אייפון 6S הוא נושא חשוב הקובע את ההנאה מהמכשיר. זו הסיבה העיקרית למחויבות שלנו כלפי הלקוחות ולהצלחה בתיקון מכשירי טלפון חכמים מכל הסוגים.

התכונות של אייפון

אייפון 6S זוכה להצלחה בשל תכונות ייחודיות. ראשית, זהו מכשיר בעל מעבד חזק מאוד ורמה גראפית שמציבה סטנדרטים גבוהים גם עבור מכשירים אחרים. שנית, קל מאוד לתפעל את המכשיר ולהתרגל אליו. מצד שני, יש לזכור כי התקלות הנפוצות של תיקון מסך אייפון 6S נובעות מהעובדה שרוב התפעול נעשה דרך המסך. במילים אחרות, המסך הוא הרכיב שנמצא בשימוש הרב ביותר במכשיר. מסך לא תקין אינו מאפשר את השימוש הרצוי ודורש תיקון מהיר ככל האפשר. אין להקל ראש במסך סדוק או להתעלם מבעיות טכניות, היות והן עלולות להחמיר תוך זמן קצר.

בואו לתאם פגישת ייעוץ עם אחד הטכנאים של המעבדה המקצועית. נצלו אותו לשירותי תיקון מסך אייפון 6S ואל תבזבזו זמן וכסף על מקומות אחרים. אנו מציעים מחירים ללא תחרות ומבצעים מיוחדים המותאמים במיוחד ללקוחות כמוכם.

 

כתובת המעבדה : פתח-תקווה – קריית אריה

רחוב: משה דיין פינת שמשון (קומה 5) קרית ארייה , פתח תקווה – בניין מול בנק איגוד
חנייה חופשית
שעות פעילות : ימים א' – ה' בין השעות 09:30 עד 18:00
ימי ו' משעה 9:00 עד 13:00

לפרטים נוספים ופתיחת קריאת שירות חייגו: 072-242-2229
לדף צור קשר הכולל מפה – לחץ כאן