בשנת 2007 יצא לעולם האייפון הראשון, כמו כל מוצר ראשון של אפל, הוא לא היה מעוצב הכי יפה, והיה אפשר לדעת שאפל כבר תשפר אותו עם השנים.

בדבר אחד אנחנו חייבים להודות, המכשיר עשה הרבה רעש, בימים ההם, אפל עוד לא השיקה את חנות האפליקציות שלה, ה-Appstore, ולמרות שהאייפון היה נראה כל כך מרשים, היה חסר בו משהו…

לא הרבה זמן לאחר השקת המכשיר, החלו כמה גיבורים בתהליכי פריצה, בעיקר על מנת לאפשר שימוש ברשתות סלולריות במדינות בהן האייפון לא הושק עדיין, אך קודם כל כמובן היה צריך לאפשר שימוש בתוכנות צד שלישי.

שני המתעסקים העיקריים בנושא הפריצות הם geohot, ילד פלא מחונן שעם יציאת האייפון הראשון היה בסך הכל בן 17, ושם לעצמו מטרה, לנסות לפרוץ את האייפון ולהצליח, וה-DeavTeam, קבוצה של אנשים מבריקים (בניהם גם ישראלים) שתמיד דואגת ומשחררת את הפריצות לכולם במהרה.

אז מה הJB בעצם נותן לנו כיום?

כיום, פריצת המכשיר לשימוש בתוכנות צד ג' מאפשרת כמה דברים עיקריים, אחד מהם הוא התקנת התוכנה סידיה, תוכנה המשמשת מקור שיחרור תוכנות לכל אותם מפתחים שהאפליקציות שלהם לא אושרו לשימוש באפסטור, או שמטרתם היא כלל לא להגיע לשם, בין האפליקציות האלו נמצא את winterboard, המאפשרת לנו להתעסק בעיקר עם עיצוב המכשיר שלנו, למשל התקנת ערכות נושא, או תוספים שונים שיוסיפו קצת חיים וצבע למערכת. בנוסף, נוכל למצוא בסידיה תוספים כגון appsync, המאפשר לנו להתקין אפליקציות "פרוצות" על המכשיר, או במילים אחרות, אם לא בא לנו לשלם לאפסטור, נוכל להתקין כמעט כל מה שיש שם בחינם. הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור, הוא שללא פריצת הJB, גם לא היינו יכולים להפעיל את התוכנה שפורצת את המודם של המכשיר, ומאפשרת לנו ללא שימוש בשום רכיב חומרתי, לבצע שיחות מכל רשת סלולרית בעולם שעובדת עם סים.

סיכום:

הJB הוא בהחלט דבר נחוץ, בשנים קודמות, כשהאייפון לא היה חוקי בישראל, היינו ממש תלויים בו, כיום, הרבה אנשים עם אייפון כלל לא יודעים על קיומו, קונים את המכשיר מהחברה הסלולרית ומשתמשים בו כמו כל טלפון סלולרי רגיל, אם אותם אנשים היו יודעים שבפניהם נמצא עוד עולם שלם שלא ידעו אליו, יכול מאוד ליהיות שגם הם היו מבצעים JB.

Jailbreaking is a process that allows iPadiPhone and iPod Touch users to gain root access to the command line of the operating system thus removing any limitations imposed upon them by Apple. Once jailbroken, iPhone users are able to download many extensions and themes previously unavailable through the App Store via installers such as Cydia. A jailbroken iPad, תיקון אייפון or iPod Touch is still able to use the appstore and iTunes.

Jailbreaking is different from SIM unlocking, which, once completed, means that the mobile phone will accept any SIM without restriction on, for example, the country or network operator of the owners choice. Jailbreaking, according to Apple, can void Apple's warranty on the device. There is active debate whether or not this is an unlawful restriction under the United States Magnuson–Moss Warranty Act. The jailbreaking process can be quickly reversed by restoring the device in iTunes.

Cydia founder Jay Freeman estimates that over 10% of all iPhones are jailbroken.

מעבדת תיקון אייפון המקצועית באזור מודיעין מכבים רעות .
מציעה ללקוחותיה מחירים אטרקטיביים במיוחד ושרות מקצועי מהיר ואמין למכשיר האייפון שלכם.
  
מהיום אין צורך ללכת לחברת הסלולר שלכם לעשות ביטוח ולשלם הון עתק על שירות תיקונים .
אצלנו ניתן לקבל שרות מקצועי ומהיר במחירים מאוד מאוד אטרקטיביים.

מציעים ללקוחותינו מגוון שרותים כגון :
שדרוגי גרסה, החלפת מסכים , סוללות, מכשירים שנפלו למים, כפתורים , בעיות קליטה, ניתוקים.  כל החלפים הינם חדשים ומקוריים בלבד.
הטיפול מקצועי ומהיר הכולל 3 חודשי אחריות על כל חלק שהוחלף.

שימו לב ישנם בשוק המון חברות שמתקנות מכשירים אך משתמשות ברכיבים סיניים לא מקוריים, היזהרו מכשיר האייפון הוא מכשיר מתקדם וחבל לשים לו רכיבים לא מקוריים אשר יפגעו בביצועים שלו .