תיקון מסך גלקסי 3

תיקון – החלפת מסך גלקסי 3

הטכנאים המנוסים של המעבדה המקצועית יכולים לבדוק עבורכם בחינם את תקינות המסך של מכשירי גלקסי 3. במידה ויש צורך בתיקון, נשמח לספר לכם על אפשרויות משתלמות בתנאים אטרקטיביים. דרכנו תקבלו אחריות ל-90 יום לכל חלק שהוחלף ויחס אישי מהרגע הראשון. אנו נבטיח שתבצעו את התיקון המתאים ביותר לדגם שנמצא ברשותכם. יש לנו את הניסיון, הידע והמיומנות הדרושים על מנת לבצע תיקון מסך גלקסי 3 עם זכוכית מוקשחת "גורילה".

אנו מייצגים כיום את מרכז השירות הגדול בישראל לתיקון טלפונים חכמים, עובדים עם מספר רב של חברות הייטק וארגונים גדולים במשק ומפעילים מסלול VIP של איסוף והחזרה עד בית הלקוח או העסק. המעבדה המקצועית היא בין המעבדות היחידות בארץ הנותנות שירות דרג ג' ודרג ד': תיקונים ברמת הרכיב על הלוח. אנו נוודא שיש צורך בתיקון מסך, נאשר מולכם את העבודה ונעמוד בלוח הזמנים שנקבע מראש.

מי צריך תיקון מסך גלקסי 3?

מכשירי גלקסי 3 מיוצרים על ידי חברת סמסונג ופועלים על בסיס מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל. לצד כל התכונות המתקדמות של המכשיר, התוכנה העשירה והעיצוב האלגנטי, מכשירי גלקסי נשענים במידה רבה על היכולת של המסך. מדובר על מכשיר עם מסך מגע מולטי טאצ' בגודל 4.8 אינצ' מסוג Glass 2. הרזולוציה של המסך משתלבת בצורה מושלמת עם צפיפות פיקסלים אופטימאלית ולכן בעלי גלקסי 3 משתמשים במכשיר לצרכי פנאי, בידור, עבודה ועוד.

התקלות הנפוצות המחייבות תיקון מסך גלקסי 3 הן שבר בחלק הקדמי או האחורי, כתוצאה מנפילה ולעיתים אפילו זריקה על השולחן. מבחינת הלקוח אין אחריות על התקלות הללו ולכן האופציה המשתלמת ביותר היא לפנות למומחים של המעבדה המקצועית.

 


 

כתובת המעבדה : פתח-תקווה – קריית אריה

רחוב: שמשון 5 בניין A – מגדלי אולימפיה מעל בנק הפועלים
קומה ראשונה .
חנייה חופשית
שעות פעילות : ימים א' – ה' בין השעות 10:00 עד 18:00
ימי ו' משעה 9:00 עד 13:00

לפרטים נוספים ופתיחת קריאת שירות חייגו: 072-242-2229
לדף צור קשר הכולל מפה – לחץ כאן