תיקון מסך אייפון 5

תיקון מסך אייפון 5

המעבדה המקצועית נמצאת בחזית הטכנולוגיה ומציעה שירותי תיקון מסך אייפון 5 לבעלי מכשיר פרטיים, לארגונים ציבוריים ולחברות הייטק. אנו מקפידים על שירות תיקונים מקיף ומאפשרים רכישה של אחריות מורחבת. נציגנו מכירים היטב את הצרכים של הלקוח ועומדים גם בלוח זמנים צפוף ותובעני. רק איתנו תיהנו מטכנאים עם ניסיון של יותר מ-200,000 תיקונים עבור מכשירי אייפון בכלל ואייפון 5 בפרט. יש לנו חלפים מקוריים ברמה הגבוהה ביותר ומעבדת שירות בדרג ג' וד'. במעבדה המקצועית תוכלו לבצע תיקון ברמת הרכיב הבודד ולהימנע מהוצאות בלתי רצויות. אנו מקפידים על השתלמויות וקבלת עדכונים מחברת אפל לגבי תיקון מסך אייפון 5, ועומדים לרשותכם בכל שאלה, הערה או בעיה.

השיפורים של אייפון 5

אייפון 5 הוא מכשיר טלפון חכם בעל מסך מגע של חברת אפל. זהו הדור השישי בסדרת האייפונים שהצליחה לשנות את העולם, והוא מכיל שיפורי חומרה ועדכוני תוכנה משמעותיים. בין היתר נהנים בעלי אייפון 5 ממצלמה קדמית משופרת, רזולציית מסך גבוהה ותמיכה ברשתות הדור הרביעי. מנגד, יש לציין כי לעיתים סובלים בעלי המכשיר מסדקים או שברים במסך. מכשיר הטלפון רגיש לנפילות ולא תמיד הוא מצליח לשמור על היכולות המקוריות שלו. על מנת לטפל במכשיר ולבצע תיקון מסך אייפון 5 יש לפנות אל נציגי מעבדה מקצועית.

אנחנו במעבדה המקצועית מתמחים בתיקוני אייפון מכל הסוגים. אנו גאים להוביל את תחום התיקונים בארץ ומספקים גם מחירים ללא תחרות. הקמנו את המעבדה במטרה לרכז את התיקונים והחלפות הרכיבים עבור בעלי אייפון תחת קורת גג אחת. מומלץ לתאם פגישת ייעוץ עם אחד מנציגי המעבדה המקצועית, לקבל הצעת מחיר ללא התחייבות ולאחר מכן להחליט כיצד לפעול.

 

כתובת המעבדה : פתח-תקווה – קריית אריה

רחוב: משה דיין פינת שמשון (קומה 5) , קרית ארייה , פתח תקווה – בניין מול בנק איגוד 
חנייה חופשית
שעות פעילות : ימים א' – ה' בין השעות 09:30 עד 18:00
ימי ו' משעה 9:00 עד 13:00

לפרטים נוספים ופתיחת קריאת שירות חייגו: 072-242-2229
לדף צור קשר הכולל מפה – לחץ כאן