תיקון אייפון 5C

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 תיקון אייפון 5C

המעבדה המקצועית עומדת בחזית הטכנולוגיה ומציעה שירותי תיקונים גם עבור בעלי אייפון 5C. אנו נותנים אחריות מורחבת ושירות VIP עד בית הלקוח או העסק, בפריסה ארצית וללא עיכובים. נציגנו מבינים את החשיבות של תיקון מהיר עבור מכשירים משוכללים מהסוג של אייפון 5C. בנוסף, אנו גאים לעבוד מול מספר רב של חברות הייטק וארגונים ציבוריים במשק הישראלי.

יש לנו את היכולת, הידע, הניסיון, הכלים והמוטיבציה לבצע את התיקון במהירות ועל הצד הטוב ביותר. באמצעות השירות הייחודי שלנו ניתן לחזור לשגרה גם לאחר תקלות חמורות במכשירי אייפון 5C. אנו מציעים ללקוחות בדיקה בחינם עבור המכשיר, ומי שאינו רוצה לתקן לא מחויב אפילו בשקל.

ההצלחה של אייפון 5C בישראל ובעולם

תיקון אייפון מיועד לכל אחד מעשרות אלפי המשתמשים המחזיקים במכשיר בישראל. זהו מכשיר טלפון חכם ייחודי המבוסס על מסך מגע מבית חברת אפל. כמו בדגמים קודמים, גם הפעם הצליחה אפל להפתיע את העולם עם תכונות ייחודיות של אייפון 5C. הוא הוכרז רק בסוף שנת 2013 אולם הספיק לפרוץ שיאי מכירות. הוא כולל בתוכו את מערכת ההפעלה הניידת החדשה של אפל, הוא בעל ממשק משתמש המבוסס על מניפולציה ישירה והוא מאפשר שימוש במחוות מולטי טאצ'. מבחינת מפרט טכני מציע המכשיר נתונים מרשימים בגזרת המעבד, הזיכרון, המסך, הרשת, התקשורת, המצלמה וכמובן הסוללה.

הוראות טיפול ותיקון אייפון 5C

חברת אפל אינה בוחלת באמצעים על מנת לשמור על המוניטין שלה ומגדירה במדויק את הוראות הטיפול עבור מכשירי אייפון 5C. יחד עם זאת, אנו בין המעבדות היחידות בארץ המורשות לספק תיקונים ברמת הרכיב על הלוח, ולכן אנו מציעים ללקוח את השירות המקיף והטוב ביותר.

 

סוגי תיקון אייפון נוספים:

תיקון אייפון 3GS

תיקון אייפון 4

תיקון אייפון 4S

תיקון אייפון 5

 

072-242-2229

הסמארטפון שלכם התקלקל? מהיום לא צריך לדאוג, אני מציעים שירות VIP ייחודי עד בית הלקוח, חייגו עכשיו ונגיע מיד.

072-242-2229

הזמן תיקון עכשיו

תיקון אייפון 5C

שאלות ותקלות נפוצות
לכמה זמן אלי להיפרד ממכשיר הסמארטפון שלי בעת תיקון במעבדה?
אנו מתקנים 90% מהתקלות במקום תוך חצי שעה המתנה, לעיתים ישנם תקלות בדרג ד' הדורשות דיאגנוזה ארוכה יותר, ועל הלקוח להשאיר את המכשיר זמן ממושך יותר.
האם החלקים שלכם מקוריים? אמרו לי שאין כזה דבר חלקים מקוריים
אכן כן, במעבדה המקצועית אנו מחזקים חלקים מקוריים כמו כן ללקוחות שמעוניינים לחסוך בעליות התיקון. אנו מפעם לפעם נציע חלקים חליפים (תואמים) . כמובן אנו תמיד ממליצים על חלק מקורי.
האם אתם נותנים שירות בכל הארץ?
השירות של המעבדה המקצועית הוא הינו בפריסה ארצית עד בית הלקוח, התקשרו עכשיו ואנו נשלח אלייך שליח מידית לאיסוף המכשיר למעבדה.
מה עלי לעשות עם המכשיר שלי נפל למים?
כבו את המכשיר ורוצו מידית למעבדה, כלל אצבע האומר שברגע שיעבור זמן , נזק המכשיר יגדל והסיכוי להציל את המכשיר קטן. כמו כן עלויות התיקון גדלות. לכן כאשר קורה נזק מים הישמעו להוראות אלו. ואולי מכשירכם יזכה להזדמנות שניה.
האם הבדיקה במעבדה עולה כסף?
התשובה היא לא, אנו כחלק מהשירות מציעים ללקוחותינו שירות בדיקה בחינם ע"י טכנאי מוסמך. הטכנאי יבדוק את תקינות המכשיר, לאחר מכן הלקוח יקבל דיאגנוזה מקיפה הכוללת את כל התקלות שנמצאו במכשיר והצעת מחיר. הלקוח יבחר האם ברצונו לתקן את המכשיר.
האם אני יכול לקבל שירות עד הבית?
אנו מציעים ללקותינו שירות VIP עד בית הלקוח, השירות כולל איסוף המכשיר תיקון וחזרה בפרסיה ארצית.
כמה עולה לתקן את המכשיר?
מחיר סופי לתיקון המכשיר אפשר לקבל רק לאחר בדיקת טכנאי מעבדה, אנו יכולים לתת הערכת מחיר אך איננו יכולים לדעת מראש את עלות התיקון , לכן אנו מציעים בדיקה בחינם.