החלפת מסך לאייפון 7 פלוס

נציגי המעבדה המקצועית ישמחו לבצע עבורכם בדיקה בחינם של מכשירי אייפון 7 פלוס או טלפונים חכמים אחרים. לאחר הבדיקה נמליץ האם יש צורך בשירות החלפת מסך לאייפון 7 פלוס ונאפשר לכם לבחור. אם לא תרצו לבצע את התיקון לא תחויבו אפילו בשקל אחד, כאשר הדגש הוא על שביעות הרצון שלכם ועל התנאים שתקבלו במעבדה.

אנו נותנים אחריות מורכבת על החלקים והחלפים, מציעים שירות VIP עד בית הלקוח ועובדים מול לקוחות בולטים במגזר הפרטי, העסקי והציבורי. שירות החלפת מסך לאייפון 7 פלוס דרך המעבדה המקצועית יכול להחזיר למכשיר שלכם את החיוניות שלו תוך זמן קצר. אנו מתחייבים למחירים הוגנים ומזמינים אתכם לבדוק את הסיבות להצלחה שלנו. הבדיקה היא בחינם והטכנאים המנוסים מחזיקים בידע, הכשרה ומיומנות.

מתי צריך לבצע החלפת מסך לאייפון 7 פלוס?

אייפון 7 פלוס הוא מכשיר טלפון חכם המיוצר על ידי חברת אפל ותלוי מאוד במסך שלו. אחד החידושים הגדולים של אייפון 7 פלוס לעומת דורות קודמים היה מסך מגע מיוחד, נוח לתפעול ובעל רזולוציה מרשימה. אף על פי כן, גם מכשירי אייפון 7 פלוס סובלים מתקלות נפוצות במסך. מלבד בעיות ברמת הרכיב יש המון בעלי אייפון שמחזיקים מכשיר עם מסך שבור, סדוק או פגום. מסכים אלו אינם מאפשרים הפעלה רצופה של המכשיר ומורידים את הערך שלו. בעבר לא ניתן היה להחליף רק את המסך ובעלי המכשירים נאלצו לשלם מאות שקלים על דגמים חדשים.

המעבדה המקצועית מבטיחה לטפל בכם תוך דגש על מתן יחס אישי ומקצועיות ללא פשרות. אנו מכירים היטב את התקלות הנפוצות של אייפון 7 פלוס ומתמחים בין היתר בהחלפת מסך. צרו קשר עם נציגנו ונוכל לשריין עבורכם מבצעים ללקוחות חדשים.

 

כתובת המעבדה : פתח-תקווה – קריית אריה

רחוב: משה דיין פינת שמשון (קומה 5) קרית ארייה פתח תקווה – בניין מול בנק איגוד
קומה ראשונה .
חנייה חופשית
שעות פעילות : ימים א' – ה' בין השעות 09:30 עד 18:00
ימי ו' משעה 9:00 עד 13:00

לפרטים נוספים ופתיחת קריאת שירות חייגו: 072-242-2229
לדף צור קשר הכולל מפה – לחץ כאן