החלפת מסך לאייפד

 


​החלפת מסך לאייפד

נציגי המעבדה המקצועית מתמחים בשירות החלפת מסך לאייפד. מרכז השירות הגדול בישראל עוקב בקפידה אחר הוראות והנחיות חברת אפל, משדרג את רמת התיקונים עבור לקוחות בישראל וגאה להוביל את התחום של טיפול במחשבי לוח. עם השנים צברו נציגי המעבדה המקצועית מגוון רחב של כלים לטיפול ותיקון מכשירי אייפד. אנו מציעים כיום שירות VIP הכולל איסוף והחזרה של המכשיר מבית הלקוח בפריסה ארצית, לרבות עבודה מול חברות וארגוני הייטק. רק מעבדה מנוסה כמו שלנו מבינה לעומק את הצרכים של הלקוחות הרגילים להשתמש באייפד באופן יומיומי. במילים אחרות, מבחינתנו החלפת מסך לאייפד היא שליחות ולא רק עבודה.

המסך של האייפד משנה את העולם

האייפד הוצג לראשונה במסיבת עיתונאים שקיימה חברת אפל בתאריך 27.2010. החל מאותו יום הבינו חובבי הטכנולוגיה בכל רחבי העולם כי מדובר על מכשיר בעל תכונות יוצאות דופן. ראשית, חברת אפל הצליחה ליצור בעזרת מכשירי אייפד צורך שלא היה קיים. האייפד מאפשר צפייה בסרטים באיכות HD, תמיכה ברשתות תקשורת אלחוטיות ותצוגת ספרים אלקטרונית. שנית, המסך המרשים של האייפד מתפרש על פני 9.7 אינצ', הוא נוח לתפעול ולמגע והוא פועל ברזולוציה צפופה של 788X1024 פיקסלים. אנשי מקצוע בתחום התוכנה והחומרה טוענים כי בזכות המסך המיוחד הצליחה אפל להשתלט על נתח שוק עצום ששייך לה עד היום.

אייפד הוא מכשיר המתאים עבור שימושי פנאי ועבודה. האייפד מבוסס בצורה כמעט מוחלטת על המסך, לכן כל תקלה או בעיה הדורשות החלפה חייבות להיות מטופלות תוך זמן קצר. אנחנו במעבדה המקצועית לוקחים את האחריות על החלפת מסך לאייפד ומזמינים אתכם לקבל הצעת מחיר משתלמת. צרו קשר עם נציגנו לבדיקה בחינם וללא התחייבות.

 

 

 

כתובת המעבדה : פתח-תקווה – קריית אריה

רחוב: שמשון 5 בניין A – מגדלי אולימפיה מעל בנק הפועלים
קומה ראשונה .
חנייה חופשית
שעות פעילות : ימים א' – ה' בין השעות 10:00 עד 18:00
ימי ו' משעה 9:00 עד 13:00

לפרטים נוספים ופתיחת קריאת שירות חייגו: 072-242-2229
לדף צור קשר הכולל מפה – לחץ כאן