אייפון לא נדלק

אייפון לא נדלק

המעבדה המקצועית עומדת לרשות כל בעל אייפון שסובל מתקלות לא צפויות. בניגוד למסך שבור או כפתור הפעלה תקול, אייפון לא נדלק יכול להסב עוגמת נפש חמורה. בעלי אייפון תלויים בה לצרכי עבודה, בידור ופנאי. גם בחברות הייטק וארגונים משתמשים באייפון על בסיס יומי על מנת לבצע עסקאות ולקבל עדכונים. אנחנו במעבדה המקצועית מתגייסים במהירות לטובת הצרכים של הלקוחות ומציעים שירות VIP של איסוף והחזרה עד בית הלקוח או העסק. המעבדה המקצועית פועלת כבר שנים רבות בתחום של תיקוני אייפון, מתחייבת לשימוש בחלפים מקוריים ומעניקה אחריות של 90 יום לכל חלק שהוחלף. איתנו התיקון מתחיל ביחס אישי, ממשיך בהצעת מחיר הוגנת ומסתיימת רק בשביעות הרצון של הלקוח.

תיקונים ברמת הרכיב

אייפון לא נדלק הוא חלק מבעיה נפוצה יחסית המתרחשת במכשירים של חברת אפל. הבעיה קיימת בכל הדגמים של אייפון וגם בדור החדש של אייפון 5, אולם ניתן לטפל בה בעזרת שירות דרג ג' ודרג ד'. שירות זה ניתן רק על ידי מעבדה מוסמכת ומנוסה והוא כולל תיקונים ברמת הרכיב על הלוח. במילים אחרות, מצב בו אייפון לא נדלק אינו מחייב רכישה של מכשיר טלפון חדש במאות או אלפי שקלים. אפשר לפנות אל מעבדת תיקונים המכירה את הבעיה, להתייעץ עם נציגים מוסמכים ומיומנים ולברר לגבי תיקון רלוונטי. יחד עם זאת, הדבר החשוב הוא לא להתפשר על אמינות המעבדה.

כל אחד מהטכנאים של המעבדה המקצועית ישמח לעמוד לרשותכם לצורך תיקוני אייפון. רק אצלנו תמצאו מחירים ללא תחרות גם על תיקונים מורכבים, מבצעים מיוחדים ללקוחות חדשים ושירות ללא פשרות. אנו פעילים 6 ימים בשבוע ויכולים להחזיר את האייפון שלכם לפעילות במהירות.

 

 

 

כתובת המעבדה : פתח-תקווה – קריית אריה

רחוב: שמשון 5 בניין A – מגדלי אולימפיה מעל בנק הפועלים
קומה ראשונה .
חנייה חופשית
שעות פעילות : ימים א' – ה' בין השעות 10:00 עד 18:00
ימי ו' משעה 9:00 עד 13:00

לפרטים נוספים ופתיחת קריאת שירות חייגו: 072-242-2229
לדף צור קשר הכולל מפה – לחץ כאן