תיקון אייפון בתל אביב

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תיקון אייפון תל אביב

תושבי תל אביב והסביבה מוזמנים ליהנות משירות התיקונים הייחודי של המעבדה המקצועית. אנו נותנים אחריות של 90 יום לכל חלק שהוחלף, מאפשרים רכישה של אחריות מורחבת ועובדים עם מספר רב של חברות וארגונים גדולים במשק הישראלי. אנו מכירים בבעייתיות של תיקון אייפון בתל אביב ולכן סניפינו זמינים 6 ימים בשבוע.

בנוסף, דרכנו תוכלו לתאם שירות VIP הכולל איסוף, תיקון מהיר והחזרה של מכשיר הטלפון החכם עד בית הלקוח או העסק. לא תצטרכו לבזבז זמן וכסף על חניה, לעמוד בפקקים או להתפשר על איכות התיקון שלכם. אנו מתחייבים לחלפים מקוריים ברמה הגבוהה ביותר ויש לנו ניסיון של יותר מ-200,000 תיקונים בפריסה ארצית.

כך תזהו מעבדה מקצועית

תיקון אייפון תל אביב מיועד למי שרוצה לטפל במהירות בתקלות נפוצות ושכיחות. בעלי אייפון עלולים לסבול מבעיות ברמת הרכיב והתוכנה, או לגלות כי המסך נשבר והמכשיר הפסיק לעבוד. האפשרות הטובה ביותר עבור תיקון אייפון תל אביב היא פשוט לפנות אל מעבדה המתמחה בנושא. אפשר לזהות מעבדה כזו לפני ההסמכה של הנציגים והטכנאים, לפי המלצות של לקוחות קודמים ואפילו לפי הצעת המחיר. רק מעבדה שבטוחה ביכולות שלה תציע בדיקה בחינם ותאפשר ללקוח לבחור האם ומתי להכניס את המכשיר לתיקון. מעבדה בתל אביב עובדת מול גופים רבים במגזר הפרטי והציבורי ולכן נדרשת לעמוד בקריטריונים מחמירים. גם חברת אפל עצמה המייצרת את מכשירי אייפון לא מספקת לכל מעבדה הרשאה עבור שירות דרג ג' וד' – תיקונים ברמת הרכיב על הלוח.

המעבדה המקצועית מבטיחה לשנות לחלוטין את היחס אל תיקון אייפון תל אביב. בואו לתאם פגישה עם אחד מנציגנו ותגלו איך נראה שירות אמין, מקיף ומקצועי.


תיקון אייפון תל אביב – אין פשוט מזה המעבדה המקצועית – נבחרה ע"י תושבי העיר תל אביב למעבדה המומלצת ביותר עליהם. 

מכל מקום שתימצאו בו תוכלו להתקשר אלינו כדי שנאסוף את מכשיר האייפון שלכם לבדיקה חינם. מה יותר קל ומהיר מזה? אין צורך להגיע ואין צורך לבזבז זמן עבודה יקר. השליחים שלנו מגיעים לכל מקום בגוש דן תוך דקות בלבד ואתם תקבלו הערכת מצב של המכשיר שלכם ואת הדיאגנוזה לגבי התיקון הנדרש תוך זמן קצר במיוחד. את המכשיר תקבלו מייד לאחר התיקון ובאותה הצורה – שליח שלנו יגיע למסור לכם את המכשיר באופן אישי. כך תחסכו זמן יקר וכסף רב למרות אי הנוחות שבקלקול המכשיר. תיקון אייפון תל אביב הוא קל ומהיר ממה שחשבתם. למעבדת לוגיט שני סניפים בגוש דן האחד בקריית אריה שבפתח תקווה והשני ברמת החייל שבתל אביב. תיקון מסך אייפון הופך לעניין קל ומהיר עם מערכת השליחים שלנו היכולים להגיע לכל מקום בתל אביב תוך דקות ספורות.
 
 
תיקון אייפון תל אביב – למה המעבדה המקצועית 

שאלה לגיטימית ביותר. ובכן, המעבדה המקצועית לא רק ידועה בשירות המהיר של שליחיה, אלא בעיקר באמינות התיקונים שלה. אמינות זו מתבססת על כמה גורמים חשובים. ראשית, כל הטכנאים של לוגיט הם טכנאים מורשים שעברו הכשרה מקצועית של נציגיה הטכניים של חברת אפל כדי לקבל את כל המידע הנחוץ אודות המכשירים השונים ותיקונם, ויש בידנו את כל הציוד המעבדתי הנדרש לשם כך. המעבדה המקצועית איננה מוציאה עבודות החוצה אלא משתמשת אך ורק בטכנאים המיומנים שהכשירה בעצמה. בנוסף, טכנאי לוגיט עוברים מעת לעת הכשרות מקצועיות בכל הקשור בחידושים האחרונים שחברת אפל מכניסה במכשיריה השונים ובכל גירסה חדשה שאפל מוציאה לשוק. לחלקכם אולי נראה הדבר טריוויאלי, אבל מעט מאד מעבדות משקיעות את הזמן והכסף הנדרשים לשם כך. כן, הכשרת טכנאי עולה כסף אבל שווה את רמת השירות הניתנת ללקוחות לאחר מכן. המעבדה המקצועית  איננה עובדת בשיטת "יהיה בסדר", אלא דואגת שכל טכנאיה יהיו מיומנים ובעלי ניסיון מבלי שיצטרכו להשתמש במשפט שחוק ועלוב זה. סיבה נוספת לבחור במעבדה המקצועית עבור תיקון אייפון בתל אביב היא אמינות החלפים שלה. המעבדה המקצועית משתמשת אך ורק בחלקים מקוריים של אפל והיא לעולם לא עושה שימוש בחלקים חלופיים של יצרנים אחרים. נכון שעובדה זו עשוייה ליקר את מחיר התיקון, אבל לתוספת זו יש מחיר כבד כאשר יתברר לכם שחלק לא מקורי גרם לתקלות חמורות הרבה יותר ושהתיקון החדש יעלה פי כמה וכמה מעלות התיקון עם החלקים המקוריים במעבדה המקצועית. אנו משתמשים רק בחלקי חילוף מקוריים החל מסוללות שזקוקות להחלפה, מסכי המגע, מסכי LCD , חלקים פרטניים של לוח האם, שקעי אוזניות וכדומה.
 
תיקון אייפון תל אביב – לא תמיד צריך תיקון

לעיתים לא תצטרכו להזמין תיקון כלל. חלק מהתקלות הנחשבות לתקלות חומרה הן בעצם תקלות תוכנה במכשיר. מעבדת לוגיט מחזיקה גם טכנאי תוכנה למכשירי אפל והם יוכלו לתת לכם תמיכה טכנית בטלפון שתעלה לכם רק את מחיר השיחה.

 

כתובת המעבדה : פתח-תקווה – קריית אריה

רחוב: שמשון 5 בניין A – מגדלי אולימפיה מעל בנק הפועלים
קומה ראשונה .
חנייה חופשית
שעות פעילות : ימים א' – ה' בין השעות 10:00 עד 18:00
ימי ו' משעה 9:00 עד 13:00

לפרטים נוספים ופתיחת קריאת שירות חייגו: 072-242-2229
לדף צור קשר הכולל מפה – לחץ כאן

 

 

לתיקון אייפון בערים נוספות לחץ כאן:

 

פתח תקווה
חולון
ראשון לציון
מודיעין
כפר סבא
רעננה
הוד השרון
רמת השרון
רמת גן
בני ברק
הרצליה
גבעתיים
ירושלים
בת-ים
כפר שמריהו

 
 
072-242-2229

מחפש ביטוח לאייפון ? הפסיק לעבוד , אין קליטה , נשבר המסך מהיום לא צריך לחפש - המעבדה המקצועית לתיקון אייפון מציעה שירות תיקונים ייחודי לאייפון שלך

072-242-2229
שאלות ותקלות נפוצות
לכמה זמן אלי להיפרד ממכשיר הסמארטפון שלי בעת תיקון במעבדה?
אנו מתקנים 90% מהתקלות במקום תוך חצי שעה המתנה, לעיתים ישנם תקלות בדרג ד' הדורשות דיאגנוזה ארוכה יותר, ועל הלקוח להשאיר את המכשיר זמן ממושך יותר.
האם החלקים שלכם מקוריים? אמרו לי שאין כזה דבר חלקים מקוריים
אכן כן, במעבדה המקצועית אנו מחזקים חלקים מקוריים כמו כן ללקוחות שמעוניינים לחסוך בעליות התיקון. אנו מפעם לפעם נציע חלקים חליפים (תואמים) . כמובן אנו תמיד ממליצים על חלק מקורי.
האם אתם נותנים שירות בכל הארץ?
השירות של המעבדה המקצועית הוא הינו בפריסה ארצית עד בית הלקוח, התקשרו עכשיו ואנו נשלח אלייך שליח מידית לאיסוף המכשיר למעבדה.
מה עלי לעשות עם המכשיר שלי נפל למים?
כבו את המכשיר ורוצו מידית למעבדה, כלל אצבע האומר שברגע שיעבור זמן , נזק המכשיר יגדל והסיכוי להציל את המכשיר קטן. כמו כן עלויות התיקון גדלות. לכן כאשר קורה נזק מים הישמעו להוראות אלו. ואולי מכשירכם יזכה להזדמנות שניה.
האם הבדיקה במעבדה עולה כסף?
התשובה היא לא, אנו כחלק מהשירות מציעים ללקוחותינו שירות בדיקה בחינם ע"י טכנאי מוסמך. הטכנאי יבדוק את תקינות המכשיר, לאחר מכן הלקוח יקבל דיאגנוזה מקיפה הכוללת את כל התקלות שנמצאו במכשיר והצעת מחיר. הלקוח יבחר האם ברצונו לתקן את המכשיר.
האם אני יכול לקבל שירות עד הבית?
אנו מציעים ללקותינו שירות VIP עד בית הלקוח, השירות כולל איסוף המכשיר תיקון וחזרה בפרסיה ארצית.
כמה עולה לתקן את המכשיר?
מחיר סופי לתיקון המכשיר אפשר לקבל רק לאחר בדיקת טכנאי מעבדה, אנו יכולים לתת הערכת מחיר אך איננו יכולים לדעת מראש את עלות התיקון , לכן אנו מציעים בדיקה בחינם.