תיקון אייפד מיני

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מבצע החודש : משלוחים באיזור המרכז בחינם!!!!

אייפד מיני – מסך חיצוני טאץ – 300 ש"ח

אייפד 2/3/4 – מסך חיצוני טאץ – 200 ש"ח

תיקון אייפד מיני

המעבדה המקצועית מבצעת תיקון אייפד מיני עבור לקוחות שלא רוצים להתפשר על איכות. אצלנו השימוש בחלפים מקוריים בלבד אינו בא על חשבון מחיר נוח והוגן, יחס אישי וטיפול מהיר. אנו מספקים שירות בדיקה בחינם עבור בעלי אייפד מיני מדגמים שונים. יש לנו טכנאים מנוסים המכירים היטב את מערכות ההפעלה של חברת אפל, לרבות iOS 6.0-7.1 הקיימות במכשירי אייפד מיני.

נציגנו זמינים עבור הלקוח במשך 24 שעות ביממה במוקד טלפוני נגיש ונוח, הסניף שלנו פתוח 6 ימים בשבוע ויש לנו שירות VIP ייחודי בפריסה ארצית. הבדיקה הראשונית אינה כרוכה בהתחייבות וכל אחד מהטכנאים ישמח לספר לכם על אפשרויות תיקון שונות. מאחורינו 200,000 תיקונים מוצלחים ואנו מוכרים בתור מרכז השירות הגדול בישראל לתיקון מכשירים חכמים מכל הסוגים.

מהו אייפד מיני?

אייפד מיני הוא מחשב לוח של חברת אפל עם שלל פונקציות מרשימות, הכוללות קריאת ספרים וכתבי עת, צפייה בסרטים, האזנה למוזיקה, צריכת תוכן ומשחקים על גבי רשת האינטרנט ועוד. הוא זמין בצבעים שחור או לבן עם גב אלומיניום, אך היתרון הגדול שלו לעומת מחשבי לוח באותה קטגוריה הוא מיני סוללת ליתיום המחזיקה מעמד עד 10 שעות ומעבד כפול ליבה לצד זוג מצלמות. הגרסה החדשה של אייפד מיני כוללת למעלה מ-200 שיפורים וחידושים עבור לקוחות פרטיים ואנשי עסקים. התקלות הנפוצות המחייבות תיקון אייפד מיני הן סוללה שנגמרת מהר, לחצן בית תקול ומסך שבור או סדוק.

המעבדה המקצועית עוסקת בשירות תיקון אייפד תוך שימוש בחלפים מקוריים ברמה הגבוהה ביותר. איתנו לא תצטרכו לקחת סיכון או לחשוש מפני מחיקה של תמונות, קבצים וסרטונים: חייגו אל נציגי החברה ונעמוד לרשותכם בהקדם האפשרי.

תיקון אייפד mini | החלפת מסך לאייפד מיני
iPad mini repair | תיקון iPad מיני

 

 

מכשיר האייפד מיני הוא מכשיר עדיין במיוחד,
יש לדעת לטפל במכשיר האייפד מיני באופן ראוי,
ע"י טכנאי מוסמך מקצועי. 
אייפד מיני מתקנים במעבדה המקצועית ונהנים משירות VIP .

 
 

תיקון אייפד נוסף:

 

תיקון אייפד 2

תיקון אייפד 3

תיקון אייפד 4

תיקון אייפד AIR

072-242-2229

מחפש מעבדה לתיקון סלולר מקצועית ואמינה ? הפסיק לעבוד , אין קליטה , החלפת מסך מהיום לא צריך לחפש - המעבדה המקצועית לתיקון טלפונים מציעה שירות תיקונים ייחודי לאייפון שלך

072-242-2229
שאלות ותקלות נפוצות
לכמה זמן אלי להיפרד ממכשיר הסמארטפון שלי בעת תיקון במעבדה?
אנו מתקנים 90% מהתקלות במקום תוך חצי שעה המתנה, לעיתים ישנם תקלות בדרג ד' הדורשות דיאגנוזה ארוכה יותר, ועל הלקוח להשאיר את המכשיר זמן ממושך יותר.
האם החלקים שלכם מקוריים? אמרו לי שאין כזה דבר חלקים מקוריים
אכן כן, במעבדה המקצועית אנו מחזקים חלקים מקוריים כמו כן ללקוחות שמעוניינים לחסוך בעליות התיקון. אנו מפעם לפעם נציע חלקים חליפים (תואמים) . כמובן אנו תמיד ממליצים על חלק מקורי.
האם אתם נותנים שירות בכל הארץ?
השירות של המעבדה המקצועית הוא הינו בפריסה ארצית עד בית הלקוח, התקשרו עכשיו ואנו נשלח אלייך שליח מידית לאיסוף המכשיר למעבדה.
מה עלי לעשות עם המכשיר שלי נפל למים?
כבו את המכשיר ורוצו מידית למעבדה, כלל אצבע האומר שברגע שיעבור זמן , נזק המכשיר יגדל והסיכוי להציל את המכשיר קטן. כמו כן עלויות התיקון גדלות. לכן כאשר קורה נזק מים הישמעו להוראות אלו. ואולי מכשירכם יזכה להזדמנות שניה.
האם הבדיקה במעבדה עולה כסף?
התשובה היא לא, אנו כחלק מהשירות מציעים ללקוחותינו שירות בדיקה בחינם ע"י טכנאי מוסמך. הטכנאי יבדוק את תקינות המכשיר, לאחר מכן הלקוח יקבל דיאגנוזה מקיפה הכוללת את כל התקלות שנמצאו במכשיר והצעת מחיר. הלקוח יבחר האם ברצונו לתקן את המכשיר.
האם אני יכול לקבל שירות עד הבית?
אנו מציעים ללקותינו שירות VIP עד בית הלקוח, השירות כולל איסוף המכשיר תיקון וחזרה בפרסיה ארצית.
כמה עולה לתקן את המכשיר?
מחיר סופי לתיקון המכשיר אפשר לקבל רק לאחר בדיקת טכנאי מעבדה, אנו יכולים לתת הערכת מחיר אך איננו יכולים לדעת מראש את עלות התיקון , לכן אנו מציעים בדיקה בחינם.