החלפת מסך לאייפד 2

 

 

החלפת מסך לאייפד 2

המעבדה המקצועית מתמחה בטיפול, תיקון ושירות החלפת מסך לאייפד 2. המעבדה נותנת אחריות מורחבת ושירות VIP עד בית הלקוח בפריסה ארצית. אנו עובדים מול מספר רב של חברות הייטק וארגונים גדולים במשק, אך מתמקדים בעיקר בשירות אישי לכל לקוח. רק איתנו יכולים בעלי אייפון ליהנות מבדיקה בחינם וללא התחייבות. מי שסובל מתקלות במסך או ממסך שבור מוזמן להגיע אל סניף המעבדה המקצועית שפתוח 6 ימים בשבוע, לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית וליהנות מעמידה אופטימאלית בלוח הזמנים. אנו עובדים רק עם חלפים מקוריים המוכרים על ידי חברת אפל עבור מכשירי אייפד השונים. הטכנאים שלנו מוסמכים ובעלי ידע, הכשרה וניסיון בטיפול באייפד 2 וכעת גם אתם יכולים ליהנות מכך.

מהי החלפת מסך לאייפד 2?

אייפד 2 הוא מכשיר לוח של חברת אפל והדור השני בסדרת האייפדים המוצלחת. הפונקציות שלו כוללות קריאת ספרים, צפייה בסרטים והאזנה למוסיקה, לצד אפשרויות משחקים, צריכת תוכן וגלישה באינטרנט. התקלות הנפוצות במכשירי אייפד קשורות למסך, לסוללה ולמצלמה. רוב התקלות מתעוררות עקב נפילה של המכשיר או שימוש לא נכון באביזרים. מומלץ להשתמש בכיסוי חכם עבור המסך של אייפד 2 ולנקות אותו באופן תקופתי. בנוסף, כדאי להקפיד על ביצוע תיקונים והחלפות מסך לאייפד 2 רק במעבדות מורשות המשתמשות בטכנולוגיות מתקדמות בלבד.

נציגי המעבדה המקצועית ישמחו לספר לכם על החלפת מסך לאייפד 2. אנו מכירים היטב את הפונקציות השונות של המכשיר, ומתמחים בטיפול מהיר בכל סוגי הבעיות. אצלנו תמצאו מחירים ללא תחרות ומבצעים מיוחדים ללקוחות חדשים. אם יש לכם אייפד 2 אך המסך הפסיק לעבוד, לא פועל או איטי בצורה מחשידה – פנו עוד היום אל המעבדה המובילה בישראל.

 

 

 

כתובת המעבדה : פתח-תקווה – קריית אריה

רחוב: שמשון 5 בניין A – מגדלי אולימפיה מעל בנק הפועלים
קומה ראשונה .
חנייה חופשית
שעות פעילות : ימים א' – ה' בין השעות 10:00 עד 18:00
ימי ו' משעה 9:00 עד 13:00

לפרטים נוספים ופתיחת קריאת שירות חייגו: 072-242-2229
לדף צור קשר הכולל מפה – לחץ כאן